پیش بینی درآمد و سود ۵نماد بورسی

پیش بینی درآمد و سودچند شرکت بورسی در سامانه کدال منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سیمان ساوه در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد با توجه به روند عملیات و فروش های شرکت پیش بینی می شود سود خالص شرکت تا پایان سال مالی ۱۳۹۹ به مبلغ ۳۳۰۸/۹۷۶ میلیارد ریال و سود هر سهم به مبلغ ۵۰۹۱ ریال محقق شود.

شرکت کلرپارس در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد پیرو نامه نامه معاونت نظارت بر بورس و با عنایت به پیگیری های صورت گرفته توسط سهام داران و نهادهای نظارتی مبنی بر درخواست انتشار پیش بینی سود خالص شرکت ،پیش بینی سود خالص شرکت در سال جاری مبلغ ۱.۴۵۵.۹۸۳ میلیون ریال بوده و همچنین پیش بینی درآمد هر سهم (بر مبنای سرمایه ۳۲۷.۵۰۰ میلیون ریال) در سال مذبور به مبلغ ۴.۴۴۶ ریال است.

شرکت کارخانجات سیمان صوفیان در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد با توجه به روند عملیات و فروش های شرکت پیش بینی می شود سود خالص شرکت تا پایان سال مالی ۱۳۹۹ به مبلغ ۱،۴۲۰،۲۲۸ میلیون ریال و سود هر سهم به مبلغ ۱،۲۹۱ ریال محقق شود.

شرکت سیمان شاهرود در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد  با توجه به روند عملیات و فروشهای شرکت ، پیش بینی میشود سود خالص شرکت تا پایان سال مالی ۱۳۹۹ به ۱.۵۰۱ میلیارد ریال و سود هر سهم به مبلغ ۱.۸۵۳ ریال محقق شود.

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد پیرو نامه معاونت نظارت بر بورس و با عنایت به پیگیریهای صورت گرفته توسط سهامداران و نهادهای نظارتی مبنی بر درخواست انتشار پیش بینی سود خالص شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ به اطلاع میرساند سود خالص شرکت در سال جاری مبلغ ۸۵۸.۰۸۷ میلیون ریال بوده و همچنین پیش بینی درآمد هر سهم (بر مبنای سرمایه شرکت)در سال مزبور ۳۶ ریال است.

کد خبر 427730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =