صدور مجوز افزایش سرمایه «گکیش»

مجوزافزایش سرمایه شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران صادر شد.

به گزارش صدای بورس، در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران- کیش  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشده و افزایش سرمایه با سرمایه ۱۲۸ میلیارد ریال با تعداد سهام قابل انتشار ۷۶,۸۰۰,۰۰۰ سهم منتشر می شود.

مبلغ افزایش سرمایه ۷۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل آورده نقدی سهامداران، با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.

خاطر نشان می سازد، شروع پذیره نویسی حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم أخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

همچنین مطابق مادۀ ۲۱ قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان نمی‌باشد.

کد خبر 426548

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • صدور مجوز افزایش سرمایه «آرمان»

    صدور مجوز افزایش سرمایه «آرمان»

    افزایش سرمایه شرکت بیمه آرمان از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد.

  • صدور افزایش سرمایه هفت شرکت بورسی

    صدور افزایش سرمایه هفت شرکت بورسی

    افزایش سرمایه شرکت‌های بانک کارآفرین، سرمایه‌گذاری سپه، لوازم خانگی پارس، تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده، داروسازی اکسیر، پلیمر آریا ساسول و زرین معدن آسیا به تصویب سازمان بورس و اوراق بهادار رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =