نمادهایی با بیشترین نوسان در دقایق آخر بازار (۱۴ دی)/ «ثغرب» در حال ورود به لیست نمادهای بی صاحب

در دقایق آخر بازار چه نمادهایی بیشترین توجه را به خود جلب کردند و توانستند در بازه‌های مثبت یا منفی حرکت کنند؟ با مطالعه این نمادها و بررسی دلایل تغییرات در آخرین دقایق می‌توان در تصمیمات روز معاملاتی تصمیمات بهتری اتخاذ کرد.

به گزارش صدای بورس، «فنوال» مدتها یک نماد بی صاحب بود تا در اوایل آذر ماه مورد توجه قرار گرفت و حجم معاملات آن رشد قابل توجهی کرد. نورد آلومینیوم‌ امروز با افزایش عرضه مواجه بود و چند باری به صف فروش نشست اما این صف توان مقابله با خریداران را نداشت و حدود ساعت ۱۱/۳۰ به طور کامل جمع شد و قیمت شروع به حرکت به سمت بازه مثبت کرد. فنوال شاهد ورود ۳۵ میلیارد ریال پول حقوقی بود که توسط تنها سه خریدار حقوقی که ۱۳ درصد از عرضه ها را خریدند تامین شد.

در فرابورس همچنان نمادهای بی صاحب می‌تازند و کسی توان مقابله با آنها را ندارد. دیروز اخباری از محکوم شدن «شصدف» در سازمان تعزیرات منتشر شد که در آن شرکت به پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال جریمه محکوم شده بود. اما این خبر هم نتوانست جلوی عطش خزیداران را بگیرد امروز هم به صف خرید این نماد پیوستند. هرچند مطابق معمول اغلب دست روز را تمام کردند. امروز در این نماد تنها ۱۱۲ هزار سهم توسط حقیقی‌ها انجام شد که دربرابر حجم مبنا ۱/۹ میلیون سهمی کم ارزش است. حضور چنین نمادهایی به خصوص در فرابورس از دلایل اصرار فعالان به حذف محدودیت دامنه نوسان است.

«ختراکح» صبح را امیدوار آغاز کرد و در بازه مثبت معامله می شد. اما به مرور کاهش ارزش داشت و در نهایت به بازه منفی رسید. با این روند احتمالا فردا این نماد کاهشی باشد.

«ثغرب» در حال ورود به لیست نمادهای بی صاحب است. این نماد دو روز است که در صف فروش است و هیچ تقاضایی برای آنها نیست. در این دو روز معاملات نتوانستند حجم مبنا را پر کنند. بازارگردان باید فکری به حال نقدشوندگی نماد کند.

 

کد خبر 425458

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =