نمادهایی با بیشترین نوسان در دقایق آخر بازار (۹ دی)/ «وکار» در روز سرخ بازار شگفتی آفرید

در دقایق آخر بازار چه نمادهایی بیشترین توجه را به خود جلب کردند و توانستند در بازه‌های مثبت یا منفی حرکت کنند؟ با مطالعه این نمادها و بررسی دلایل تغییرات در آخرین دقایق می‌توان در تصمیمات روز معاملاتی تصمیمات بهتری اتخاذ کرد.

به گزارش صدای بورس، «وکار» صدر نشین تغییرات قیمتی بود. این نماد روز را در بازه منفی شروع کرد و چند بار صف فروش را تجربه کرد اما ناگهان حدود ساعت ۱۱ تغییر عقیده داد و با هجوم خریداران ظرف مدت یک ساعت به صف خرید رسید. هنوز دلیلی برای این توجه ویژه به این نماد بانکی اعلام نشده است.

«کتوکا» یکی از نمادهای بی صاحب فرابورس است و مدتهاست نتوانسته است یک بازارگردان برای خود انتخاب کند تا هرچه سریعتر به ارزش واقعی خود برسد. عجیب تر سکوت فرابورس در برابر این نمادهای بی صاحب است.

«شنفت» روز را در بازه مثبت آغاز کرد. ولی بلافاصله با کاهش قیمت مواجه شد و خود را به بازه منفی رساند. امروز تنها یک حقوقی در این نماد خریدار بود و ۵۰ درصد از عرضه ها را خرید. در سمت فروش هم یک حقوقی ۲۰ درصد از فروش را بر عهده گرفت. کم بودن حجم معاملات جلوی تغییر زیاد قیمت پایانی را گرفت. با نگاهی به سوابق معاملاتی نفت پارس می توان حدس زد این نماد هم یک نماد بی صاحب است و حقوقی آن سد محکمی در برابر تغییرات قیمتی روزانه سهم محسوب می‌شود.

«بهپاک» از صبح صف فروش بود و تنها ۱۵۳ هزار سهم معامله شد که حقوقی ۱۰ درصد آن را خرید. این حجم در برابر حجم مبنا بیش از یک میلیون سهمی بسیار ناچیز است و باید بازار گردان فکری برای نقدشوندگی نماد بکند. هرچند در فرابورس نمادهای بی صاحب روزهای خوبی را می‌گذرانند و احتمالا کسی حواس به آنها نیست.

کد خبر 425391

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =