۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
شاخص ریخت + اینفوگرافی

در بازار ۱۳ دی ۱۳۹۹ بازار با روندی منفی آغاز شد و در نهایت نیز شاخص کل هم وزن و شاخص کل هر دو با کاهش چشمگیری به کار خود پایان دادند.

 به گزارش صدای بورس، شاخص کل امروز با افت ۴۳۶۸۵ واحدی در مدار یک میلیون و ۳۵۴ هزار واحدی قرار گرفت همچنین شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۸۵۳۹ واحدی در ارتفاع ۴۵۵ هزار و ۱۶۹ واحد قرار گرفت. تعداد معاملات یک میلیون و ۲۲۶ هزار برگه سهم بود و ارزش معاملات به ۸۶ میلیارد و ۵۵۵ میلیون و ۳۰۹ هزار ریال رسید؛ همچنین حجم معاملات ۶ میلیارد و ۵۲۷ میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

نمادهای فملی، فارس، فولاد، شستا،کگل، تاپیکو و شپنا نمادهای تاثیرگذار برشاخص بوده اند که همگی منفی به کارخود پایان دادند. همچنین نمادهای برکت،شستا، خودرو،ولپارس، سیتا،شپنا وفولاد پرتراکنش ترین نمادها در بازار امروز بودند.

در بازار فرابورس نیز شاخص کل در ارتفاع ۱۹ هزار و ۲۲۲ هزار واحدی ایستاد و ارزش بازار اول و دوم نیز یه ۱۳ میلیارد و ۱۱۵ میلیون و ۹۴۲ هزار ریال رسید تعداد معاملات در بازار فرابورس تعداد معاملات به یک میلیون و۱۰۰ برگه سهم رسید و ارزش معاملات به ۸۴ میلیارد و ۳۹۷ میلیون و ۵۰۴ هزار ریال رسید. حجم معاملات نیز ۲ میلیارد و ۲۹۴ میلیون و ۲۷۴ هزار واحد رسید.

در بازار امروز ارزش معاملات بازار مجموعا از 17 هزار میلیارد تومان گذشت.

کد خبر 425360

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =