ریزش ۳۹ هزار واحدی شاخص کل/شاخص در سرازیری

شاخص کل بورس تهران امروز با کاهش ۳۹ هزارواحدی (۲.۹۳درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس تهران امروز با ۳۹ واحدی (۲.۹۳ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌کل هم وزن نیز با۲.۹۳ درصد کاهش، در مدار ۴۶۰ هزار و ۵۶۸  واحدی قرار گرفت.

تعداد معاملات امروز بازار سرمایه به یک میلیون و ۴۶۰ هزار معامله با حجم ۹ میلیارد و  ۵۴۹ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۱۰۹ هزار و ۸۷۷ میلیارد ریال بود و ارزش کل معاملات ۱۰۹ هزار میلیارد و ۸۷۷ میلیارد و ۲۸۶ میلیون بوده است

نمادهای «فارس»، «فولاد»، «فملی»، «شستا»، «کچاد»‌، «وبملت»، «تاپیکو» از تاثیرگذاران منفی تاثیرگذار بر شاخص امروز بودند. نمادهای «شستا»، «ثبهساز»، «فولاد»، «سیتا»، «غنوش»، از نمادهای پرتراکنس امروز بازار سهام بودند.

بازار فرابوورس نیز روز نزولی را سپری کرد و با ۳۱ هزار واحد افت در کانال ۱۹ هزار و ۰۷۶ واحد ایستاد، تعداد معاملات فرابورس یک میلیون و ۴۹۹ برگه سهم با حجم معاملاتی ۲ میلیارد و ۹۷۸ میلیون و ۸۴۳ هزار بود با ارزش معاملاتی ۲۵۴ میلیارد و ۱۹۶ میلیون به پایان رسید

نمادهای «کگهر»، «میدکو»، «هرمز»، «صبا»، «دی» تاثیرگذاران منفی در فرابورس بودند.

کد خبر 425723

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • شاخص ریخت + اینفوگرافی

    شاخص ریخت + اینفوگرافی

    در بازار ۱۳ دی ۱۳۹۹ بازار با روندی منفی آغاز شد و در نهایت نیز شاخص کل هم وزن و شاخص کل هر دو با کاهش چشمگیری به کار خود پایان دادند.

  • پایان خوش شاخص امروز ۲۱ دی+ اینفو

    پایان خوش شاخص امروز ۲۱ دی+ اینفو

    شاخص کل بورس تهران امروز با رشد ۲۰هزار و ۸۲۲ واحدی و با ۱.۶۲ درصد تغییر، در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحدی قرار گرفت.

  • تکرار دامنه نوسان متقارن، موثر در تعادل بازار

    تکرار دامنه نوسان متقارن، موثر در تعادل بازار

    خبر تغییر دامنه نوسان در بازار امروز با رشد ۵ هزار و ۱۷ واحدی شاخص همراه بود هرچند شاخص هم‌وزن از خبر این مصوبه رنگ شادی نگرفت و به سمت نزولی بودن پیش رفت و با ۲ هزار و ۳۳۸ واحد کاهش بر مدار ۴۱۸ هزار و ۴۷۹ واحدی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =