لحظه به لحظه با بازار ۷ دی ۱۳۹۹

در آغازین لحظات شروع کار بازار، شاخص کل بر مدار یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحدی ایستاده است و نمادهای تاثیرگذار بر شاخص فملی، فولاد و خودرو به ترتیب بوده اند.

 به گزارش صدای بورس بازار درآغازین لحظات شروع خود بر مدار یک میلیون و۴۰۸ هزار ایستاد و نمادهای #دکپسول، #درازک، #غنوش و #مداران به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت متوقف شدند. همچنین خپارس صف خرید شد و بازگشت #فوکا پس از ۵ ماه به بازار را مشاهده کردیم.

بیشترین تقاضا در بورس و فرابورس در ۹ و ربع 

در پیش گشایش امروز بیشترین تقاضاهای بورس نمادهای #وآذر #بوعلی #خنصیر #ثفارس #فروس و بیشترین تقاضاهای فرابورس نمادهای  #وکبهمن #چخزر #کگهر #دتوزیع #غگیلا هستند.

فشار فروش در عرضه اولیه #بوعلی در این ساعت مشاهده شد.

ساعت ۱۰:۳۸
شاخص کل در حال حاضر با ۳ هزار ۵۳۴ واحد مفنی در کانال یک میلیون ۴۲۰ هزار واحد ایستاده است. شاخص کل هم وزن با ۵۷۴ منفی در محدوده ۴۷۲.۸۴۹ واحد قرار گرفته است.
نمادهای شستا، نوری و تاپیکو از نمادهای تاثیرگذار مثبت شاخص کل تا این لحظه هستند. نمادهای فولاد، وپارس، خودرو و شبندر از تاثیرگذاران منفی تا این لحظه بازار هستند.
شاخص کل فرابورس با ۵۸ واحد منفی در کانال ۲۰.۰۱۴ واحدی قرار گرفته است.
نمادهای بپاس، وهور، شگویا، وصبا از مثبت های بازار فرابورس و غصینو، زاگرس و دی از منفی های امروز فرابورس هستند.

ساعت ۱۰:۵۰
شاخص کل با ۳۰۸۲ هزار واحد منفی در کانال یک میلیون ۴۲۰ هزار واحدی ایستاد و شاخص کل هم وزن با ۶۰۷ واحد منفی در کانال ۴۷۲ هزار و  ۸۱۶ واحدی قرار گرفت. تاثیرگذارترین شاخص‌های بورس تا این لحظه شستا، نوری، تاپیکو با تاثیر مثبت در شاخص و  وپارس، خودرو، شبندر وفولاد با تاثیر منفی در شاخص بوده اند. شاخص کل فرابوریس در کانال ۵۶ واحد منفی در کانال ۲۰۱۷واحدیس قرار گرفت.

مثبت ومنفی در بانکی ها تا این لحظه
وپارس با قیمت ۳۹۹ تومان با افت ۳ درصدی حجم معاملات بیش از ۲۸۰ میلیونی را پشت سر گذاشته است.
وبملت در مثبت ۱ درصد و قیمت ۴۹۰ تومان دادوستد ۱۰۰ میلیون سهم را نشان می‌دهد. 
وبصادر با افزایش ۱ درصدی به قیمت ۳۰۶ تومان رسیده و حجم معاملات آن از ۲۱۶ میلیون سهم عبور کرده است.
وتجارت در صفر تابلو با قیمت ۳۲۴ تومان بیش از ۳۷۰ میلیون سهم را معامله کرده است.
دی در کف روزانه با قیمت ۳۹۲۱ تومان جابجایی ۷۰ میلیون سهم را سپری کرده است. 

ساعت ۱۱:۱۵
شاخص ۲۶۱۲ واحد منفی در مدار یک میلیون و ۴۲۰ واحدی قرار گرفت  وشاخص کل هم وزن با ۷۱۷ واحد منفی در مدار ۴۷۲ هزار و ۷۰۶ واحد قرار گرفت. نمادهای تاثیر گذار بر شاخص شستا، نوری وتاپیکو با تاثیر مثبت و وپارس، خودرو وشبندر با بیشترین تاثیر منفی بر بازار بوده اند. تا این لحظه از بازار معاملات روان #وبانک در مدار ۱ درصد منفیشکل گرفته است و مشارکت ۸۲ درصدی حقیقی ها در معاملات این سهم به چشم می‌خورد. همچنین افزایش تقاضا در نماد #فخاس این نماد را با صف خرید کم حجم ۵۰۰ هزار برگه سهمی روبرو کرد.

ساعت ۱۱:۵۵
در این لحظه شاخص با ۳۸۴۲ واحد منفی بر مدار یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحد قرار گرفته است همچنین شاخص کل هم وزن نیز با ۱۱۵۴ واحد منفی در ارتفاع۴۷۲ هزار و۲۶۹ واحدی ایستاد. در این لحظه از بازار حرکت #وساپا در مدار ۳ درصد منفی قرار گرفته است حمایت ۳۹ میلیونی حقیقی ها از این نماد را معامله کرده‌اند. #شبریز نیز  بعد از انجام بیش از ۳۵ میلیون معامله، به صف خرید نشست.


ساعت ۱۲:۱۹
شاخص کل در حال حاضر با ۴ هزار ۴۴۷ واحد مفنی در کانال یک میلیون ۴۱۹ هزار واحد ایستاده است. شاخص کل هم وزن با ۱۲۴۲ منفی در محدوده ۴۷۲.۱۸۱ واحد قرار گرفته است.
نمادهای شستا، نوری و تاپیکو از نمادهای تاثیرگذار مثبت شاخص کل تا این لحظه هستند. نمادهای وپارس، خودرو ، رمپنا و شبندر از تاثیرگذاران منفی تا این لحظه بازار هستند.
شاخص کل فرابورس با ۵۷ واحد منفی در کانال ۲۰.۰۱۶ واحدی قرار گرفته است.
نمادهای بپاس، وهور، شگویا، وصبا از مثبت های بازار فرابورس و غصینو، زاگرس و دی از منفی های امروز فرابورس هستند.

خبر در حال تکمیل است.......

کد خبر 424874

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =