بیشترین و کمترین بازدهی هفتگی بازار/ «حآسا» دو هفته متوالی در اوج ایستاد

نمادهایی که در هفته گذشته بیشترین افزایش قیمت و کمترین افزایش قیمت کدامند و چرا این بازدهی را ثبت کردند؟

به گزارش صدای بورس، «دانا» این هفته توانست خود را به صدر جدول بیشترین بازدهی شرکت‌های بورسی برساند. در رتبه دوم «خکار» قرار دارد که از ۲۳ آذر و همزمان با تصویب افزایش سرمایه در مجمع عمومی فوق العاده حرکت خود را شروع کرده است. 

در فرابورس «حآسا» برای دومین هفته در صدر جدول ایستاده. با درنظر گرفتن هفته قبل بازدهی این نماد در دو هفته به بیش از ۵۰ درصد رسیده است که بازدهی بسیاری خوبی است. «حآسا» همزمان با انتشار گزارش فعالیت ماهانه  در ۴ آذر روند صعودی خود را آغاز کرد و با انتشار اطلاعات با اهمیت در ۱۵ آذر ماه این حرکت تقویت شد . این اطلاعیهها که خبر از افزایش سود شرکت می‌دادند باعث جذاب شدن شرکت شدند و کماکان روند سهم ادامه دارد. 

«شپنا» با ۱۸ درصد کاهش ارزش در صدر جدول کمترین بازدهی هفتگی بورس ایستاده است. این نماد یکی از مهمترین نمادهای گروه پالایشی و همین طور یکی از مهمترین نمادهای صندوق پالایش یکم است و تاثیر زیادی در این دو دارد. همزمان با ریزش بازار در ۲۰ مرداد ماه کاهش ارزش این نماد آغاز شد و بعد از کمی استراحت مجددا شروع به کاهش قیمت کرده است. به نظر می‌رسد مدت زیادی این نماد را در لیست کمترین بازدهی‌ها مشاهده کنیم.

«بزاگرس» هم روند نزولی خود را از ۲۰ مرداد آغاز کرده بود بعد از کمی استراحت از ۲۳ آذر ماه مجددا شروع به کاهش قیمت کرده است. هرچند که امروز صف خرید بود و بیش از ۱۴ میلیون سهم معامله شد. به نظر می‌رسد روزهای آخری است که این نماد روند کاهشی دارد.

کد خبر 424642

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =