پیش فروش ۳۰هزار خودرو سایپا

مجید باقری، در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، در مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات این شرکت درباره برنامه های فروش بعدی سایپا توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش صدای بورس، مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در طرح فروش فوق العاده اخیر سایپا اکثر محصولات ارائه شده مربوط به شرکت زامیاد بوده است، اعلام کرد: قطعا در طرح های فروش پیش رو دوباره به سمت عرضه خودروهای سواری سایپا خواهیم رفت و بخش عمده محصولات قابل ارائه را به خودروهای سدان، هاچ بک و هاچ بک کراس اختصاص خواهیم داد.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در ادامه گفت: برای زمستان ۱۳۹۹ برنامه داریم تا ۳۰ هزار دستگاه خودرو را به صورت پیش فروش عرضه کنیم و بزودی شرایط فروش آن نیز اعلام خواهد شد. همچنین سه طرح فروش فوق العاده را هم برای مشتریانمان در نظر گرفته ایم که به صورت دوره ای در زمستان امسال برگزار می کنیم. ظرفیت هر کدام از فروش های فوق العاده سایپا در فصل زمستان ۷ هزار دستگاه خودرو است».

به این ترتیب ۳۰ هزار خودرو به صورت پیش فروش به علاوه ۲۱ هزار خودرو به صورت فروش فوق العاده سهم تامین سایپا از نیاز خودروی کشور در ۹۰ روز پیش رو است.

وی در پایان افزود: «تمام سعی گروه خودروسازی سایپا بر این است تا خودروها در موعد مقرر به دست مشتریان برسند و از سویی با اعلام طرح های فروش مختلف، نیاز بازار و مشتریان واقعی فراهم شود».

منبع: ترنجی

کد خبر 423781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =