رشد شارپی بورس در تعطیلی‌های کرونا چقدر محتمل است؟

از اول آذر ماه بازارهای موازی به دلیل محدودیت‌های مقابله با کرونا تعطیل است اما آیا بسته بودن سایر بازارها تاثیری بر بورس دارد؟

به گزارش صدای بورس، بازار سهام در تمام روزهای این هفته مثبت بود و قرار است از از اول آذر ماه بازارهای موازی تعطیل باشند، آیا تعطیلی بازارهای موازی تاثیری در رشد شارپی بورس دارد؟

علی خسروشاهی، در رابطه با تاثیر تعطیلی بازارهای موازی بر بازار سهام گفت: به نظرم چون این تعطیلی کوتاه‌مدت است و نمی‌توان سوداگری در بازارهای موازی را به طور کامل تعطیل کرد پس تاثیر این تعطیلی زیاد نخواهد بود و احتمالا شاخص به طور ملایم تا یک میلیون و 500 هزار واحد رشد می‌کند.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه نیز در رابطه با تعطیلی گفت: فروردین که بازارهای موازی تعطیل شد، بازار سهام رشد کرد. اما جدیدا بازارگردان‌ها نیز به بازار سهام اضافه شدند و به نظر نمی‌رسد احتمال رشد شارپی خیلی زیاد باشد و نهایتا تا یک میلیون و 420 هزار واحد رشد داشته باشیم و بعد از آن باید اتفاق و سیگنالی برای صعود بازار پیدا شود که این رشد ادامه یاید.

منبع: تجارت‌نیوز

کد خبر 421696

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • منتظر گاو باشیم یا خرس!؟

    منتظر گاو باشیم یا خرس!؟

    فردا نخستین روز فعالیت بازار سرمایه در سال جدید است، بازاری که سالی پر صعود و نزولی را پشت سر گذاشت و بسیاری از تحلیلگران سال جدید را سال به تعادل رسیدن بازار می‌دانند، بازاری که قرار نیست صعود یا نزول شارپی، داشته باشد.

  • نگاه بلند مدت، کلید سودآوری بازار سرمایه

    نگاه بلند مدت، کلید سودآوری بازار سرمایه

    کارشناس بورس گفت: در بلندمدت بازار سرمایه نسبت به بازارهای موازی سود بیشتری داشته، اما در بازه‌ ۱۰ ماهه تقریبا شبیه بازارهای دیگر بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =