«بگیلان»، «بپیوند»، «صبا» سه نماد پرتراکنش امروز فرابورس

سه نماد «بگیلان»، «بپیوند»، «صبا» از جمله نمادهای پرتراکنش امروز شاخص کل فرابورس تهران بود.

به گزارش صدای بورس، نماد «بگیلان » امروز با ۴.۵۹ درصد افزایش نسبت به معاملات پایانی  با قیمت  ۲۸.۱۵۰ ریال بسته شد.

در معاملات امروز نماد «بگیلان »، حقیقی بیشترین سهم خرید را به خود اختصاص دادند و معادل ۹۷درصد خرید این سهم در دست حقیقی ها بود  و در مقابل ۳درصد این سهم را حقوقی ها خریدار بودند.

در مقابل خرید نیز باز هم حقیقی ها بیشترین فروش این سهم را آن خود کردند و این سهم را با ۱۰ میلیون سهم  معادل ۸۳  درصد را به فروش رساندند و حقوقی ها نیز ۱۷ درصد معادل  ۲میلیون سهم را فروختند.

همچنین نماد «بپیوند» امروز با ۸.۳۱ درصد افزایش نسبت به معاملات پایانی  با قیمت  ۲۱.۹۴۱  ریال بسته شد.

در معاملات امروز نماد «بپیوند »، حقیقی بیشترین سهم خرید را به خود اختصاص دادند و معادل ۹۹ درصد خرید این سهم در دست حقیقی ها بود  و در مقابل ۱ درصد این سهم را حقوقی ها خریدار بودند.

در مقابل خرید نیز باز هم حقیقی ها بیشترین فروش این سهم را آن خود کردند و این سهم را با ۱۹ میلیون سهم  معادل ۹۵ درصد را به فروش رساندند و حقوقی ها نیز۵ درصد معادل  ۱میلیون سهم را فروختند.

نماد «صبا » نیز  امروز با ۴.۸۳ درصد کاهش نسبت به معاملات پایانی  با قیمت  ۸.۶۴۹ ریال بسته شد.

در معاملات امروز نماد «صبا»، حقیقی بیشترین سهم خرید را به خود اختصاص دادند و معادل ۸۴ درصد خرید این سهم در دست حقیقی ها بود  و در مقابل ۱۶درصد این سهم را حقوقی ها خریدار بودند.

در مقابل خرید نیز باز هم حقیقی ها بیشترین فروش این سهم را آن خود کردند و این سهم را با ۶۷ میلیون سهم  معادل۹۱ درصد را به فروش رساندند و حقوقی ها نیز ۹درصد معادل  ۶ میلیون سهم را فروختند.

کد خبر 420069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =