واگذاری سرخابی‌ها در پاییز

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر ورزش و جوانان گفت: پاییز امسال سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به عنوان دو شرکت بزرگ فرهنگی و ورزشی کشور از طریق فرابورس به مردم واگذار می‌شود.

به گزارش صدای بورس، جمشید تقی‌زاده در آیین افتتاح مرحله نخست ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر از طریق ویدئو کنفرانس با رییس جمهوری گفت: واگذاری سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و سپردن آن به دست مردم، بدون شک تحول شگرفی در بخش ورزش کشور به وجود می‌آورد.

معاون امورحقوقی و مجلس وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مسوولیت واگذاری این 2 شرکت فرهنگی و ورزشی مهم کشور با عنایت رییس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان به من واگذار شده است، افزود: طبق گفته وزیر ورزش و جوانان 100 درصد سهام این 2 باشگاه در فرابورس عرضه و به مردم واگذار می‌شود.

وی تاکید کرد: برای اینکه ورزش خصوصی‌سازی به بهترین وجه شکل بگیرد، مقدمات لایحه نظام باشگاه‌داری کشور فراهم شده و در اولین فرصت از طریق دولت به مجلس برسد، چراکه ورزش اگر به دست بخش خصوصی سپرده شود، به طور حتم قدم‌های مثبتی خواهیم داشت.

تقی‌زاده ادامه داد: با حمایت مجلس لایحه شرح وظایف ورزش تصویب شد و برای تایید نهایی به شورای نگهبان رفته که هدیه بزرگی از سوی مجلس شورای اسلامی برای دولت به‌ویژه ورزش و جوانان بود که پس از 51 سال این زمینه فراهم شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 417382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =