۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
اوج «وبملت» پس از چهار روز

درحالیکه «وبملت» به طور متوالی چهار روز بود که افت را تجربه می‌کرد، امروز توانست با پنج درصد رشد نسبت به روز گذشته به کار خود پایان دهد و بازدهی مثبت پنج درصد را ثبت کند.

به گزارش صدای بورس سهام بانک ملت با نماد «وبملت» اولین نماد پربیننده بورسی امروز پس از پایان معاملات بود. این نماد پس از گذراندن چهار روز افت، در نهایت در روز جاری حدود پنج درصد نسبت به روز گذشته رشد داشت. «وبملت» در آخرین لحظات معاملات بورس امروز با قیمت ۵۷۵ تومان و پنج درصد رشد نسبت به دیروز به کار خود پایان داد. همچنین میانگین وزنی قیمت این نماد امروز به ۵۷۳ تومان رسید و نسبت به روز گذشته ۴.۵ درصد رشد داشت.

در نه روز کاری اخیر، یعنی از ۲۲ شهریور ماه تا امروز دوم مهر، سهام بانک ملت بین ۵۴۸ تا ۶۵۹ تومان در نوسان بوده و در پی این نوسانات، چهار روز منفی و پنج روز مثبت را ثبت کرده است.

دوم مهر ماه ۳۰ هزار معامله در سهام بانک ملت صورت گرفت و در این معاملات ۵۹۲ میلیون ورقه سهام بانک ملت بین سهامداران آن دست به دست شد. ارزش معاملات سهام بانک ملت به سه میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال رسید و از لحاظ ارزشی در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری پس از سهام بانک پارسیان در رتبه دوم قرار گرفت. گفتنی است میانگین حجم معاملات این نماد در طول ماه ۳۸۰ میلیون است.

در خصوص خرید و فروش «وبملت» باید گفت که استقبال حقیقی‌ها از این نماد بیشتر از حقوقی‌ها بود. در خرید این نماد حقیقی‌ها ۴۲۹ میلیون سهم (۷۲ درصد) خریدند و ۴۷۵ میلیون سهم (۸۰ درصد) فروختند. اشخاص حقوقی نیز ۱۶۳ میلیون سهم ( ۲۷درصد) خریدند و ۱۱۷ میلیون سهم (۲۰ درصد) فروختند.

کد خبر 417288

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =