نساجی بروجرد وارد بازار فرابورس شد

براساس اطلاعیه ای از سوی فرابورس کارخانجات نساجی بروجرد با نماد «نبروج» وارد بازار پایه شد.

 به گزارش صدای بورس، براساس اطلاعیه ای از سوی فرابورس ایران شرکت کارخانجات نساجی بروجرد (سهامی عام) از تاریخ 26 شهریورماه سال جاری وارد بازار پایه شد و علاقمندان به این بازار می توانند از روی تابلوی نارنجی سهام این شرکت را با نماد نبروج معامله کنند. 

کد خبر 416847

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ثبت بازدهی ۸۷ درصدی بورس

    ثبت بازدهی ۸۷ درصدی بورس

    بازدهی ۸۷ درصدی بورس که از ابتدای سال جاری تاکنون حاصل شده نسبت به سایر بازارها رشد بی نظیری را نشان داده و پیشتاز تمام بازارها بوده است.

  • اجبار شرکت‌های بورسی به تاسیس صندوق بازارگردان

    در نشست هم اندیشی صورت گرفت:

    اجبار شرکت‌های بورسی به تاسیس صندوق بازارگردان

    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از اجباری شدن تاسیس صندوق بازارگردان برای شرکت‌های بورسی خبر داد.

  • عملکرد «سپ» در مسیر توسعه

    روند روبه رشد یکی از بزرگترین pspهای کشور بررسی شد

    عملکرد «سپ» در مسیر توسعه

    امروزه پرداخت‌های الکترونیک بخش جدانشدنی از زندگی روزمره مردم جهان شده‌اند و روند رو به رشدی دارند. در ایران نیز به لطف شرکت‌های پرداخت الکترونیک سیر تکاملی حذف فیزیکی پول طی می‌شود. این سیر تکاملی از پیدایش دستگاه‌های ATM و پوزهای فروشگاهی تا پرداخت‌های موبایلی قابل مشاهده است.

  • انتصاب مدیرعامل بازار متشکل ارزی

    انتصاب مدیرعامل بازار متشکل ارزی

    با کناره‌گیری محمود شکسته‌بند، امیر عباس میرزایی به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران انتخاب شد.

  • هلدینگ کشاورزی دو شرکت دیگر را راهی بورس می‌کند

    مدیرعامل هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان؛‌

    هلدینگ کشاورزی دو شرکت دیگر را راهی بورس می‌کند

    امسال ۲ شرکت دیگر در زیر مجموعه هلدینگ کشاورزی وارد بازار سرمایه می‌شوند و تعداد شرکت‌های بورسی این هلدینگ به ۸ شرکت می‌رسد.

  • همایش بازار سرمایه ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

    همایش بازار سرمایه ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

    در آخرین روزهای تابستان امسال، بازار سرمایه شاهد برگزاری یک رویداد مهم خواهد بود. همایش بازار سرمایه که با حضور مقام‌های رسمی، کارشناسان و فعالان بازار سرمایه برگزار می‌شود، به بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌روی بازار سرمایه کشور خواهد پرداخت.

  • چشم انتظار بازار برتر بورس

    چشم انتظار بازار برتر بورس

    راه اندازی بازار برتر بورس، یکی از وعده‌هایی بود که از اوایل تابستان سال ۱۳۹۸ توسط بورسی‌ها داده شد اما سال به پایان رسید و وعده مذکور اجرایی نشد و به گفته مسئولان قرار است اصلاحاتی در تعریف بازار برتر ایجاد شود.

  • ورود نهادهای واسط مالی به بازار سرمایه

    ورود نهادهای واسط مالی به بازار سرمایه

    مدیرعامل فرابورس ایران با اشاره به اینکه در سال جدید باید زمینه‌های لازم برای ورود شرکت‌هایی را که در زنجیره ارزش بازار سرمایه قرار دارند به بازارهای بورس و فرابورس فراهم کنیم، گفت: این اقدام کمک می‌کند تا صنعت خدمات نهادهای مالی واسط گسترده‌تر شود و این گروه تنها به سهام بورس‌های چهارگانه و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار که طی چند ماه اخیر رشدهای عجیب و غیرواقعی قیمت سهام را تجربه کرده‌اند، متکی نباشد.

  • سرعت‌گیری در پذیرش شرکت‌ها

    سرعت‌گیری در پذیرش شرکت‌ها

    سرعت پذیرش شرکت‌ها در بورس و فرابورس را بیشتر می‌کنیم و دوست داریم شرکت‌ها با سرعت بیشتری پذیرش شوند. یک مطالعه کامل در مورد فرآیند کامل پذیرش شرکت‌ها در بورس در کشورهای مختلف انجام شد که حاصل آن تغییر دستورالعمل پذیرش است که از خرداد ماه امسال این تغییرات اعمال خواهد شد.

  •  استارت‌آپی‌ها به بورس می‌آیند

    کمتر از شش ماه آینده؛

    استارت‌آپی‌ها به بورس می‌آیند

    به گفته رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، هم اکنون حضور چهار شرکت صبا ایده، کافه بازار به صورت انفرادی بدون حضور هلدینگ هزار دستان، تپسی و دیجی‌کالا در بورس قطعی شده اما جزییات در حال نهایی شدن است و با پیگیری‌های متعدد باید گفت مراحل ورود اولیه و عرضه سهام تا کمتر از شش ماه آینده نهایی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =