مطرح‌ترین گزینه نهایی برای تصدی وزارت صمت کیست؟

مهرداد مسعودی در یادداشتی دکتر مهرعلیزاده را گزینه مناسبی برای وزارت صمت دانست.

به گزارش صدای بورس، مهرداد مسعودی در یادداشتی مهر علیزاده را گزینه مناسبی برای وزارت صمت می‌داند. در ادامه این یادداشت را می خوانید: سوابق زرین و برجسته دکتر محسن مهرعلیزاده، حقیقتی نیست که بر فعالان حوزه سیاست و مدیریت کلان کشور پنهان باشد. گذشته از سوابق انقلابی طولانیِ مبارزات‌شان در راستای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تلاش‌های موثر و انکارناپذیر ایشان برای تحقق و استقرار شاکله نظام اسلامی و همچنین مدیریت علمی و عملی وی در سطوح ارشد و عالی کشور، عملکرد موفق و کم نظیرشان در سکان داری حوزه های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی، صنعتی، عمرانی و... کشور، زبانزد جامعه دولتمردان و سیاسیون آگاه و ولایت مدار کشور است.

وی ادامه داد: از اینروست که اکثریت قریب به اتفاق فعالین حوزه های مختلف کشور، واقف و آگاه به درایت و اصلحیت ایشان در باب تصدی وزارت صمت در کابینه دولت تدبیر و امید بوده و متفقا ایشان را از صاحبنظران و آشنایان امور اجرائی و تقنینی حوزه تخصصی وزارت صمت می‌دانند.

مسعودی با اشاره به سوابق مهرعلیزاده اظهار داشت: این در حالیست که من جمله از سوابق و تجارب ذی‌قیمت در کارنامه مدیریتی ایشان، اشراف کامل و مدیریت مدبرانه در مدیریت کلان اقتصادی و مدیریت سیاسی کشور در مناصب معاونت ریاست جمهوری، معاونت وزارتخانه صنایع سنگین، استانداری استان‌های خراسان و اصفهان، معاونت سازمان انرژی اتمی ایران و بسیاری مناصب مهم و کلیدی کشور بوده و هر یک از مدیران عالی رتبه همکار ایشان در زمان‌های مترتبه، می‌توانند خود موید و گواه تجارب خاطره انگیز و به یادماندنی همکاری با ایشان قلمداد شوند و علت همراهی صمیمانه کنونی اکثریت مدیران و مدبران دولت کنونی با تصدی ایشان در مقام وزیر صمت،  دلیلی جز این خاطرات ارزشمند و در عین حال پیشبرد اهداف علمی و عملی در زمان همکاری با ایشان نمی تواند داشته باشد.

وی تصریح کرد: واضح و مبرهن است که جناب آقای دکتر مهرعلیزاده از مدیران و دولتمردان برجسته در حوزه‌های متنوع اجرایی و عملیاتی کشور بوده و دارای دیدگاهی عمیق و رویکردی علمی و تعهدمدار در پرداختن به مسائل کلان کشوریست، چیزی که در حقیقت می‌توان آن را مدیریت علمی و عملی نامید، اما درعین حال، دارا بودن شخصیت علمی و مولفه های برجسته‌، باعث تضعیف باورهای اسلامی و وطنپرستی در ایشان و بیگانه گشتن با فرهنگ ملی کشور عزیزمان ایران نگشته است.

مسعودی تاکید کرد: از اینروست که موکدا باید اذعان داشت در بُعد خطیر مدیریتی نیز،  ایشان خصوصیات یک مدیر کارساز ممتاز در نظام اسلامی را دارا بوده و منش و اخلاق ارزنده اسلامی، حساسیت نسبت به تضییع حقوق افراد جامعه و پیگیری مجدانه در احقاق حقوق آنان از مشخصه‌های بارز مدیریت علمی ایشان است. نیازی به تاکید ندارد که ایشان فردی تاثیرگذار و در عین حال قانونمدار هستند و به اجرای قانون در مدیریت خود پایبندی و تعهدی خدشه ناپذیر دارند.

وی افزود: پر واضح است که به اعتقاد اکثریت جامعه فعالین سیاسی کشور، به دور از تمام اختلاف سلایق سیاسی و نیز موکدا و تنها بر اساس معیار شایسته سالاری، ایشان جدی‌ترین، مناسب‌ترین و شایسته‌ترین گزینه برای تصدی وزرات صمت می‌باشد و با امعان نظر به نیاز حیاتی و مبرم کنونی کشور به مدیران لایق، زبده و با صلاحیت و همچنین با توجه به فرایند ترسیم شده مدیریت اوضاع کنونی کشور، ایشان به واقع جدی‌ترین گزینه موجود برای تصدی وزارت صمت با هدف ارائه طریق راهگشا با هدف تبدیل نقاط افتراق به نقاط اشتراک در برهه بسیار حساس حال کشور است.

منبع: ایلنا

کد خبر 416778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =