آغاز بزرگترین رویداد بازار ایده و نوآوری در صنعت داروسازی کشور

نخستین بازار فراگیر ایده و نوآوری صنعت دارو به کوشش شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) از 25 شهریور آغاز به کار کرده است.

به گزارش صدای بورس، تی‌پی‌نو یک رویداد جدید و بی‌سابقه است که به منظور جذب طرح‌های ناب در صنعت داروسازی کشور برگزار می‌شود. این رویداد روزنه‌ای برای شکوفاسازی استعداد و نوآوری همه کسانی است ‌که در حوزه دارویی، ایده‌ها و طرح‌هایی نو دارند. بهبود عملکرد کسب و کار سازمانی، آفرینش انتفاع اجتماعی از طریق روش‌های جدید در نوآوری‌های صنعت داروسازی کشور، محک وزن علمی معطوف به صنعت، ردیابی ایده‌های ارزش‌آفرین و فراهم‌آوری زمینه برای رشد و بالندگی اندیشه‌ورزان حوزه دارویی کشور از اهداف برگزاری این رویداد است.

برای جذب ایده ها، سایتی به آدرس https://tpinno.ir طراحی شده که اطلاعات کامل رویداد در آن درج شده و صاحبان ایده میتوانند ایده های خود را از طریق صفحه مربوطه ارسال کنند. ایده ها در این حوزه ها قابل دریافت هستند:

1. ماشین آلات و تجهیزات دارویی

2. فناوری اطلاعات

3. بازاریابی

4. تحقیقات بالینی

5. فارماسیوتیکس و دارورسانی

6. نانوتکنولوژی دارویی

7. بایوتکنولوژی دارویی

8. شیمی دارویی، سنتز و آنالیز

9. فارماکوگنوزی

10. زنجیره تامین دارو

11. فارماکولوژی و مولکولهای جدید

12. مدیریت کیفیت و کنترل دارو

ایده های برگزیده پس از انتخاب توسط کمیته ارزیابی، به مرحله بعد راه پیدا می کنند. در این مرحله پس از عقد قرارداد محرمانگی و اطمینان بخشی از حفظ مالکیت معنوی، طرح کامل از ایده دهنده دریافت و توسط داوران منتخب هلدینگ که از نخبگان و صاحبان دانش در مجموعه شرکتهای گروه دارویی تامین هستند داوری میشوند. در مواردی که نیاز باشد از داوران خارج از گروه نیز استفاده خواهد شد (اساتید دانشگاه، محققین و صاحبین دانش یا تخصص ویژه). بر اساس امتیاز، سه طرح به عنوان برنده اول، دوم و سوم انتخاب و جوایز ارزشمندی دریافت خواهند کرد. کلیه ایده های برتر که قابلیت اجرایی و ارزش اقتصادی داشته باشند جهت عقد قرارداد به شرکتهای تابعه تیپیکو معرفی خواهند شد.

شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین اجتماعی (تیپیکو)، با 25 شرکت زیرمجموعه و بیش از 10،000 نفر نیروی انسانی، بزرگترین هلدینگ فعال در صنعت داروی کشورست که از سال ١٣٨٢ در تمامی حوزه های زنجیره تامین دارو فعالیت داشته و بزرگترین مجموعه صادرکننده محصولات دارویی ایران می باشد. تولید بیش از ٣٠ درصد محصولات و فرآورده های دارویی و بیش از ۷۰ درصد مواد اولیه دارویی کشور در شرکتهای زیرمجموعه تیپیکو صورت می گیرد. همچنین بیش از ٣٥ درصد محصولات و فرآورده های صنعت داروی ایران توسط سه شرکت پخش بزرگ این مجموعه توزیع می شود.

کد خبر 416748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =