۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
«فارس» و «پترول» بیمه شدند

معاون اقتصادی و مالی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از انتشار اوراق تبعی در مجموعه هلدینگ خلیج فارس و پترول خبر داد.

به گزارش صدای بورس، سعید محبی فرد، معاون اقتصادی و مالی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: سهامداران در مجموعه هلدینگ خلیج فارس و پترول نگران ریزش قیمت سهم‌شان نباشند، ما اوراق تبعی را منتشر می کنیم.

وی با بیان اینکه این اوراق بیمه سهام است، افزود: تا پایان سال که ۶ ماه از آن باقی مانده،اگر سهم را نگهداری کنند در پایان سال  و یا در طی این ۶ ماه، اختیار خواهند داشت که سهم را به هر قیمتی که می خواهند بفروشند.

محبی‌فرد بیان کرد: اگر هم سهامشان را نگه دارند،  ما  به قیمت روزی که اوراق منتشر شده، سهم را در پایان ۶ ماه از سهامداران خریداری می کنیم، با نرخ سود مناسب بالاتر از نرخ سود بانکی.

وی اعلام کرد: سهامداران اینگونه، مطمئن خواهند بود سهامشان افت نخواهد داشت، اگر افتی داشته باشد، خود شرکت خریدار سهم است و زیان را متقبل می شود. 

محبی‌فرد ادامه داد: این اطمینان خاطری است که سهامداران از سهم مطمئن باشند و سهام خود را نفروشند، فکر میکنم از شنبه یا یکشنبه اوراق منتشر خواهد شد. 

وی تاکید کرد: پیشنهاد می کنیم، سهم ها ارزنده است و نفروشند،  اگر نیاز بود در سهام دیگری هم  توسط صندوق بازارگردانی هلدینگ اوراق تبعی منتشر خواهد شد./بورس 24

کد خبر 416291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =