همه مردم در صندوق دارا دوم سرمایه گذاری کنند

کارشناس بازار سرمایه گفت: به طور قطع سود پذیره نویسی دارا یکم، ظرف یکسال بسیار بیشتر از دارا دوم و حتی دارا دوم بیشتر از داراهای بعدی است.

عباسعلی حقانی نسب گفت: توصیه می کنم که همه مردم در صندوق دارا دوم یا پالایشی یکم سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: زیرا قیمت اعمالی پالایشی ها با توجه به کاهش قیمت انها و وجود بیست درصد تخفیف، مناسب بوده و پیش بینی می شود حداقل ۵۰ درصد بازدهی ظرف یکسال اتی داشته باشد.

حقانی نسب بیان کرد: در آینده ممکن است، این فرصتها کمتر ایجاد شود چرا که هرچقدر زمان می گذرد، قیمت سهام شرکت ها داخل این صندوق ها بیشتر و فرصت بازدهی کمتر می شود.

وی ادامه داد: به طور قطع سود پذیره نویسی دارا یکم، ظرف یکسال بسیار بیشتر از دارا دوم بوده و حتی دارا دوم بیشتر از داراهای بعدی است.
حقانی نسب اظهار کرد: از همه مردم می خواهم که از محل فروش پس اندازهای طلا، ارز، برداشت سپرده‌های کوتاه مدت و بلند مدت بانکی خود، فروش خودرو اضافی و لوازم مصرفی بادوام اضافه بر مصرف خود، زمین و مسکن و یا هر راه قانونی و مشروع این پنج میلیون تومان را تهیه کنید و ان را پذیره نویسی کنند.

وی گفت" لازم به ذکراست اگر دارا اول را به میزان دو میلیون تومان پذیره نویسی کرده بودید،برای دارا دوم فقط می توانید ۳میلیون تومان پذیره نویسی کنید.
حقانی نسب تصریح کرد: با این کار هم مردمی که مشارکت کرده اند سود می کند و هم دولت کسری های ناشی از کرونا ،تحریم و...را جبران می کند.

کد خبر 415728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =