سامانه پرداخت خسارت سیار بیمه‌ آسیا راه‌اندازی شد

با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا، سامانه پرداخت خسارت سیار این شرکت راه‌اندازی شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در مراسم راه‌اندازی سامانه پرداخت خسارت سیار، با قدردانی از تلاش کادر فنی این شرکت در راه‌اندازی این سامانه، دقت، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات به مردم را از اولویت‌های مهم بیمه آسیا برشمرد.

وی تاکید کرد: بیمه آسیا به منظور تکریم بیمه‌گذاران و مشتریان خود، توجه ویژه‌ای به رضایتمندی آنان دارد و در این راستا، توسعه شبکه فروش و شعب در سراسر کشور و ارائه سامانه‌های خدمات بیمه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

سامانه پرداخت خسارت سیار بیمه آسیا از اول شهریور ماه در جهت سرعت بخشیدن به پرداخت خسارت و تسهیل امور بیمه‌گذاران، در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران آماده ارائه خدمات است.

بیمه‌گذاران خودروهای سواری بیمه‌های اتومبیل بیمه‌آسیا (ثالث و بدنه) در شهر تهران می‌توانند برای ارزیابی خسارت‌های وارد شده به خودرو خود، بدون مراجعه به واحدهای پرداخت خسارت این شرکت، در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت۷:۳۰ تا۱۸:۳۰ و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۹ تا ۱۴ از طریق تماس با شماره گویای ۸۷۰۷ ، از خدمات سامانه پرداخت خسارت سیار بیمه‌آسیا بهره‌مند شوند.

در صورت تماس بیمه‌گذاران با این سامانه، کارشناسان ارزیاب بیمه آسیا به محل حادثه اعزام می‌شوند و فرآیند کارشناسی و ارزیابی خسارت را انجام می‌دهند. در این حال، امکان مشاهده آنلاین مراحل و اقدامات انجام شده به صورت همزمان در وب سرویس مربوطه، وجود دارد.

کد خبر 415607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =