۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
«وملل» شفاف سازی کرد

امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با صدور اطلاعیه‌ای در سامانه کدال، نتایج حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی این شرکت را اعلام کرد.

 به گزارش صدای بورس، جوادی در خصوص برنامه موسسه جهت عرضه اولیه گروه توسعه اقتصاد ملل گفت: با توجه به قانون رفع موانع تولید و تکلیف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت واگذاری شرکت های غیرمرتبط با بانک ها به استحضار میرساند بررسی ها و برنامه ریزی لازم توسط هیات مدیره موسسه به عمل آمده و مقرر است تمامی شرکت های غیر مرتبط منجمله شرکت گروه توسعه اقتصاد ملل از طریق پذیرش و عرضه سهام در بورس به فروش رسیده و یا از طریق مزایده و برابر ضوابط مربوطه پس از ارزیابی و قیمت گذاری به فروش برسند.
در این راستا دو شرکت لیزینگ توسعه و صنعت تجارت توس و شرکت عمران و مسکن سازان ایران از شرکت های زیرمجموعه گروه توسعه اقتصاد ملل جهت پذیرش و عرضه در بورس مورد اقدام، مکاتبه و پیگیری های لازم قرار گرفته اند که نماد شرکت عمران و مسکن سازان ایران در بازار فرابورس درج شده است.
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در پاسخ به این سوال که آیا شرکت پس از افزایش سرمایه در جریان، برنامه‌ای برای افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارد، بیان کرد: همانگونه که سهامداران در جریان هستند افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و با استفاده از حق تقدم انجام شده و انجام امور ثبتی آن در حال اقدام است. ثبت افزایش سرمایه پس از تاییدیه سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک مرکزی در اداره ثبت شرکت ها به عمل خواهد آمد و به اطلاع سهامداران خواهد رسید.
پیرو اطلاع رسانی قبلی و مکاتبات به عمل آمده افزایش سرمایه از طریق مازاد تجدید ارزیابی دارائی های ثابت در دستور کار هیات مدیره قرار داشته و پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار اطلاع رسانی خواهد شد.
جوادی در خصوص املاک و زمین های تحت مالکیت موسسه اظهار کرد: املاک موسسه دارای کاربری های تجاری و اداری شامل زمین، ساختمان، مستحدثات است که تا تاریخ این گزارش بهای تمام شده املاک مذکور 5.105 میلیارد ریال است، لازم به ذکر است آخرین افزایش سرمایه موسسه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارائی ها در سال 1393 صرفا از محل مازاد تجدید ارزیابی زمین صورت گرفته است.

کد خبر 415554

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =