ویژگی منحصر به فرد بیمه آسیا در مدیریت کارآمد و منابع انسانی

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران می‌گوید: شرکت بیمه آسیا از لحاظ مدیریت بسیار کارآمد، منابع انسانی و آموزش دارای ویژگی‌های منحصر به فردی در صنعت بیمه است.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر کریمی در دیدار با مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و یکمین سالگرد تأسیس این بیمه‌ای، ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به خانواده بزرگ بیمه آسیا، با اشاره به روند چشمگیر بیمه آسیا در سال‌های اخیر، در این اتفاق عامل مدیریت را موثرتر از سایر عوامل دانست.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با تصریح مدیریت هوشمندانه آقای بادین، حضور موثر مدیرعامل بیمه آسیا در هیئت رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران را از عوامل ارتقای فعالیت‌های صنفی طی یک سال گذشته خواند و تصریح کرد: شرکت بیمه آسیا از لحاظ مدیریت بسیار کارآمد، منابع انسانی و آموزش دارای ویژگی‌های منحصر به فردی در صنعت بیمه است.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست اقدام سندیکای بیمه‌گران ایران در حوزه مالیاتی، تأمین اجتماعی، قوه قضائیه و تعامل با دستگاه‌های اجرایی مختلف ارائه داد.

مسعود بادین، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا نیز در این نشست صمیمانه، ضمن قدردانی از حضور دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، با ارائه گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در سال ۱۳۹۸، تداوم موفقیت‌های بزرگترین بیمه خصوصی کشور را مرهون و مدیون همت و تلاش خانواده بزرگ بیمه آسیا دانست.

مدیرعامل بیمه آسیا اظهار کرد: بیمه آسیا در آستانه ورود به هفتمین دهه فعالیت خود، به عنوان سرمایه ارزشمند صنعت بیمه، با حاکمیت علمی و فنی، به یکی از ارکان صنعت بیمه بدل شده است.

کد خبر 414814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =