مولفه‌های بین‌المللی در طرح جدید درجه بندی شعب بیمه آسیا

مراسم تقدیر از شعب برتر بیمه آسیا در طرح جدید درجه‌بندی شعب، با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و مدیران عامل شرکت‌های بیمه در زنجان برگزار شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تقدیر از شعب برتر در طرح جدید درجه‌بندی شعب بیمه آسیا، با اشاره به شیوه ارزیابی جدید فعالیت شعب بیمه آسیا، آن را از بهترین روش‌های ارزیابی وضعیت شعب بیمه‌ای عنوان کرد که از سوی بیمه آسیا و منطبق با استانداردها و مولفه‌های بین‌المللی اجرا می‌شود.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به قدمت ۶۰ ساله و خوشنامی بیمه آسیا، گفت: مدیریت در شرکت‌های دانش محور و انسان محور بسیار مهم است و مدیرعامل و هیئت مدیره بیمه آسیا توانسته‌اند در این مسیر به خوبی حرکت کنند.

دکتر سلیمانی با تصریح این موضوع که مدیر عامل بیمه آسیا در زمره مدیران عامل جوانی است که در تمام بحث‌های بیمه‌ای پیگیر است، اظهار کرد: همراهی آقای بادین با بیمه مرکزی برای ما بسیار مهم است و افزایش سرمایه بیمه آسیا حرکت ارزشمندی است که با مدیریت ایشان و هیئت مدیره این شرکت انجام خواهد شد.

دکتر سلیمانی با تصریح نیروی انسانی حرفه‌ای و خبره شرکت بیمه آسیا بیان کرد: خودشناسی بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور زبانزد صنعت بیمه است و بیمه آسیا، به اذعان بیمه‌گذاران، یکی از بهترین شرکت‌های بیمه کشور است.

مسعود بادین، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این مراسم با اشاره به نیروی انسانی و شبکه فروش توانمند بیمه آسیا و با توجه به قدرت مالی این شرکت و وضعیت مطلوب سپرده‌گذاری‌ها، بیمه آسیا را از گنجینه‌های صنعت بیمه توصیف کرد و افزود: طرح جدید درجه‌بندی شعب با هدف افزایش توان مدیریتی، بهبود فعالیت بیمه‌گری و ایجاد فضای رقابت سالم و هدفمند اجرا شده است.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به حوادث طبیعی سال ۱۳۹۸ و شیوع ویروس کرونا در پایان سال، بیان داشت :مدیران، کارکنان و شبکه بزرگ فروش بیمه آسیا با تلاش شبانه روزی خود، خدمات بسیار مطلوبی به بیمه‌گذاران ارائه کردند و در مقابل، هیئت مدیره بیمه آسیا نیز با تمهیدات و ارائه تسهیلات ویژه به کارکنان و شبکه فروش، به خصوص در زمان شیوع ویروس کرونا، فرآیند ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گذاران را به بهترین وجه مدیریت کرد.

مدیرعامل بیمه آسیا افزود: در نخستین ارزیابی شعب بر اساس طرح جدید، که توسط معاونت امور استان ها و شبکه فروش تهیه و ارائه گردید، درجه پنج شعبه بیمه آسیا شامل شعبه قم (با درجه یک شاخص)، شعبه ابهر (با درجه یک B ) و شعب شریعتی تبریز، بلوار زنجان و بلوار فرودگاه مشهد (با درجه ۲ ) ارتقا پیدا کرد.

دکتر کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران کشور نیز در این مراسم، ضمن تقدیر از عملکرد مدیرعامل بیمه آسیا در تداوم موفقیت‌های این شرکت بزرگ و تاثیرگذار بیمه‌ای کشور اظهار کرد: شرکت بیمه آسیا، امروز بهتر از هر زمان دیگری در دوران اوج است، چرا که مدیریت علمی و فنی در آن حاکم شده است.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران کشور، ضمن قدردانی از برنامه‌های مهم و تاثیرگذار مدیریت جدید، بر لزوم تفاهم و همکاری بین شرکت‌های بیمه‌ای برای مقابله با هرگونه نرخ شکنی تاکید کرد.

رئیس شعب بیمه آسیا در استان زنجان و دبیر شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه این استان نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در استان زنجان پرداخت.

کد خبر 414044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =