۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
فرابورس میزبان " اخزا "

وزارت اقتصاد قصد دارد تعداد ۲۵ میلیون ورقه اوراق اسناد خزانه اسلامی با سررسید منتهی به ۶ آبان و  ۶ آذر سال ۱۴۰۲ را در نماد معاملاتی "اخزا ۸۲۰۱" و "اخزا ۸۲۱۱" عرضه کند.

به گزارش صدای بورس به نقل از بورس پرس، وزارت اقتصاد در نظر دارد امروز سه شنبه و شنبه آینده ۶ اردیبهشت جاری در هر روز تعداد ۲۵ میلیون ورقه اوراق اسناد خزانه اسلامی با سررسید منتهی به ۶ آبان و  ۶ آذر سال ۱۴۰۲ را در نماد معاملاتی "اخزا ۸۲۰۱" و "اخزا ۸۲۱۱" برای اولین بار پس از پذیرش در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس عرضه کند.

ارزش اسمی هر ورقه از این اوراق صد هزار تومان و واحد پایه هر سفارش نیز معادل با یک ورقه است در عین حال قیمت پایانی اوراق برابر با میانگین موزون معاملات روزانه آن در روز گشایش نماد معاملاتی و عامل پرداخت در سررسید شرکت سپرده‌گذاری مرکزی است.

همچنین کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با در اختیار داشتن کد معاملاتی فعال در سیستم شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نسبت به خرید اسناد اقدام کنند.

محمد صادق غزنوی، سرپرست مدیریت عملیات بازار شرکت فرابورس اعلام کرد: معاملات ثانویه اوراق اسناد خزانه اسلامی بعد از عرضه اولیه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس قابل انجام است.

کد خبر 412600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =