معرفی مشمولین طرح حمایت از صاحبان کسب و کار در بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون، مشمولین طرح حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا را اعلام کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون و حسب اعلام مدیریت کل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی ج.ا.ا و همچنین مصوبه کارگروه بررسی عناوین و بخش‌ها و رسته‌های کسب‌وکار که از بیماری کرونا بیشترین آسیب را دیده‌اند، مراتب به شرح زیر اعلام گردید.

 ○ مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده اعم از رستوران‌ها، بوفه‌ها، طباخی، تالارهای پذیرایی، قهوه‌خانه‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها (موارد مشابه به تشخیص وزارت صنعت، معدن و تجارت).

○ مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مجتمع‌های جهانگردی و گردشگری، مهمان‌پذیرها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها، زائرسراها، مراکز بوم گردی، مراکز اقامتی و پذیرایی و تفریحی و خدماتی بین‌راهی (و موارد مشابه به تشخیص وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی).

 ○ حمل‌ونقل عمومی مسافر درون‌شهری و برون‌شهری اعم از هوایی، جاده‌ای، ریلی و دریایی.

 ○ دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری.

 ○ تولید و توزیع پوشاک.

 ○ تولید و توزیع کیف و کفش.

 ○ مراکز توزیع آجیل و خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه.

 ○ مراکز و مجتمع‌های ورزشی و تفریحی.

 ○ مراکز و مجتمع‌های فرهنگی و آموزشی.

 ○ مراکز تولید، توزیع و فروش صنایع‌دستی

شایان‌ذکر است در صورت درخواست کتبی از شعب ذی‌ربط بانک توسعه تعاون، اقساط تسهیلات کسب‌وکارهای ذکرشده که طی اسفندماه ۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹ سررسید می‌شود منوط به آن‌که بدهی آن‌ها تا تاریخ ۹۸/۱۰/۰۱ در طبقه جاری قرار داشته باشد، پس از پایان دوره بازپرداخت تسهیلات بدون لحاظ هر نوع جریمه‌ای دریافت می‌گردد. ضمن آن‌که کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی که از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک توسعه تعاون استفاده کرده‌اند، مشمول این طرح می‌باشند.

لازم به ذکر است، بانک توسعه تعاون در دوره مذکور جریمه (مابه‌التفاوت نرخ وجه التزام تأخیر دیه و نرخ سود مندرج در قرارداد) و کارمزد اضافی از مشمولین طرح دریافت نمی‌نماید.

کد خبر 412022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =