«ستران» به سود خالص ۲۶۰میلیارد ریال رسید

شرکت سیمان تهران در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه تلفیقی خود اعلام کرد برای هرسهم ۱۳۳ریال سود ساخته است.

به گزارش صدای بورس به نقل از سنا، شرکت سیمان تهران در گزارش تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ اعلام کرد که سود عملیاتی به ۷۵۰میلیارد ریال و سود خالص نیز به ۲۶۰میلیارد ریال رسیده است.

همچنین سود انباشته شرکت بالغ بر ۱۵۹میلیارد ریال است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از زیان ۵۷میلیارد ریالی خارج شده است.

«ستران» در گزارش منتشر شده خود سود هرسهم شرکت اصلی را ۴۹ریال اعلام کرد و سود تلفیقی را ۱۳۳ریال اعلام کرده است.

این شرکت در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که راهبردهای آتی مدیریت در خصوص تولید و فروش شامل افزایش میزان تولید با استفاده حداکثری ظرفیت ماشین آلات است. همچنین حفظ و گسترش سهم خود از بازار فروش و افزایش کیفیت محصولات تولیدی را در دستور کار خود دارد و به دنبال تنظیم بازار و کنترل نرخ فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان است

«ستران» در برآوردی که از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه دارد اعلام کرد که نرخ فروش محصولات بر مبنای متوسط نرخ فروش سیمان ارسالی انجمن کارفرمایان سیمان پیش بینی شده است. علاوه بر این نرخ مواد اولیه مورد نظر با ۱۸درصد افزایش نسبت به دوره گذشته در نظر گرفته شده است.

این شرکت در دوره مورد گزارش تعداد یک میلیون و ۴۳۷هزار و ۵۷۵ سهم از سهام شرکت سیمان هگمتان را خریداری و تعداد ۱۰میلیون و ۵۸۳هزار و ۴۵۱ سهم از سهام سیمان هگمتان و همچنین تعداد یک میلیون و ۴۲۶هزار و ۴۲۰ سهم از سهام شرکت سیمان ایلام را واگذار کرده است.

کد خبر 411691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =