تامین سرمایه نوین مدیریت چه صندوق‌هایی را بر عهده دارد؟

در این ویدئو، انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت شرکت تامین سرمایه نوین معرفی می‌شود.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت تامین سرمایه شامل صندوق آتیه نوین، یکم ایرانیان،  فراز اندیش نوین، نهال سرمایه ایرانیان و ارمغان ایرانیان است.
این صندوق‌های سرمایه‌گذاری با اختصاص حداقل 75 درصد از دارایی‌های خود به انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت و سپرده و گواهی سپرده بانکی، برای سرمایه‌گذاران بازده ایجاد می‌کنند.
با توجه به ترکیب دارایی این نوع از صندوق‌ها دارای ریسک کمی برای سرمایه‌گذاران هستند.
صندوق سرمایه‌گذاری میعاد ایرانیان، صندوق سرمایه‌گذاری در سهام است که تحت مدیریت شرکت تامین سرمایه نوین قرار دارد. این صندوق حداقل 75 درصد از دارایی‌های خود را به سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس تخصیص داده است. درواقع سرمایه‌گذارانی باید این صندوق را انتخاب کنند که هم بازار سرمایه را به خوبی بشناسند و هم دارای قدرت ریسک‌پذیری بالاتری باشند.
صندوق سرمایه‌گذاری سپهر اندیشه نوین، صندوق سرمایه‌گذاری مختلط است. این صندوق دارای ریسکی بین صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت و صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی است. به این ترتیب، بین 40 تا 60 درصد از دارایی‌های این صندوق در سهام یا اوراق بهادار با درآمد ثابت سرمایه‌گذاری می‌شود. نکته قابل توجه اینکه این صندوق قابل معامله (etf)‌ است؛ به این معنا که برای خرید واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق نیاز به اخذ کد بورسی از سوی سرمایه‌گذار است. سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق کارگزاری‌های فعال در کل کشور اقدام به خرید واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق کنند.

کد خبر 411220

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =