بررسی شرکت‌های تاثیرگذار بر بازار امروز

امروز سهام شرکت‌های ایران دارو، صنایع جوشکاب یزد و سالمین در بورس و شرکت‌های آ.س.پ، داروسازی تولید دارو و کی بی سی در فرابورس بیشترین رشد را داشتند.

به گزارش صدای بورس به نقل از خبرگزاری تسنیم، سهامداران شرکت‌های ایران دارو، صنایع جوشکاب یزد و سالمین امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های شکر شاهرود، صنایع شیمیایی سینا و سیمان غرب نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

در   بازار  امروز سهامداران شرکت‌های آ.س.پ، داروسازی تولید دارو و کی بی سی بیشترین رشد قیمت را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، سرمایه‌گذاری مسکن الوند و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا هم بیشترین کاهش قیمت را شاهد بودند

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 1166واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 3میلیارد و 490میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 1684میلیارد تومان در 434هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2426میلیون ورقه به‌ارزش 1564میلیارد تومان در 280هزار نوبت، آیفکس 45واحد رشد کرد و در ارتفاع 4044واحد قرار گرفت.

.

کد خبر 410367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =