معامله ۱۰۹ هزار میلیارد ریال محصول

تالارهای مختلف بورس کالای ایران در مهرماه امسال شاهد معامله ۲ میلیون و ۱۰۴ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰۹ هزار میلیارد ریال بود.

به گزارش صدای بورس به نقل از  تسنیم، تالارهای مختلف بورس کالای ایران در مهرماه امسال شاهد معامله ۲ میلیون و ۱۰۴ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰۹ هزار میلیارد ریال بود که نسبت به ماه ماقبل رشد ۶ درصدی را در ارزش معاملات تجربه کرد.

بر اساس این گزارش، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در این مدت شاهد معامله افزون بر یک میلیون و ۲۳۰ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۰ هزار و ۵۷۱ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود.در این تالار بالغ بر ۲۹۴ هزار و ۳۰۲ تن انواع قیر، ۳۱۵ هزار و ۲۴۶ تن انواع مواد پلیمری و ۹۸ هزار و ۳۱۰ تن مواد شیمیایی معامله شد.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۳۱۵ هزار و ۱۶۰ تن وکیوم باتوم، ۶۶ هزار و ۶۹۰ تن گوگرد، ۱۱ هزار و ۵۶۳ تن عایق رطوبتی، ۲ هزار تن کک، ۵۰ تن آرگون، ۸ هزار و ۷۳ تن روغن پایه و ۱۲۲ هزار و ۸۰۰ تن لوب کات اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز طی مهر ماه میزبان معامله ۸۷۲ هزار و ۱۷۲ تن انواع کالا به ارزش ۴۸ هزار و ۴۸۴ میلیارد ریال بود.در این تالار ۸۴۱ هزار و ۴۳۹ تن انواع فولاد، ۱۴ هزار و ۳۴۵ تن انواع مس، ۴۸۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۴۸ تن کنسانتره،  ۱۳ هزار و ۸۶۰ تن آلومینیوم، ۲ هزار تن کک و ۶۴ کیلو گرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور معامله ۲ هزار و ۳۵۹ تن کالا را تجربه کرد.

کد خبر 409788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =