بازدهی مثبت و تحقق اهداف درآمدی «سپ»

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش که سال مالی آن به ۳۰  آذر ماه ۹۸ منتهی می شود، در حالی طی عملکرد ۹ ماهه سال جاری حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال درآمد از محل ارائه خدمات محقق ساخت که این رقم نزدیک به درآمد کل سال مالی گذشته آن است.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش که سال مالی آن به ۳۰  آذر ماه ۹۸ منتهی می شود، در حالی طی عملکرد ۹ ماهه سال جاری حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال درآمد از محل ارائه خدمات محقق ساخت که این رقم نزدیک به درآمد کل سال مالی گذشته آن است.علاوه بر این، «سپ» طی معاملات شهریور ماه امسال بازدهی مثبت ۱۵ درصد را برای سهامدارانش به ارمغان آورده است.

بازدهی قابل تامل

 بر اساس این گزارش، ارزش سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در جریان معاملات ماه گذشته بازار سرمایه با رشد ۱۵ درصدی از ۱۳ هزار ریال به ازای هر سهم به مبلغ ۱۴ هزار و ۹۸۴ ریال ارتقا یافت.بر اساس آن می توان گفت شرکت یک ماهه بازدهی قابل قبولی را نسبت به سود بانکی به سهامدارانش هدیه داده است.

عملکرد یک ماهه منتهی به ۹۸.۰۶.۳۱ 
بر اساس اطلاعات موجود، «سپ» علاوه بر ثبت بازدهی مثبت عملکرد مناسبی را در دو دوره عملکرد یک ماهه منتهی به شهریور ماه و نیز ۹ ماهه سال جاری از خود به نمایش گذاشته است. این مجموعه سه هزار میلیارد ریالی که از منابعی همچون پرداخت قبوض، موبایل، فعالیت اینترنتی، فروش جسم کارت و حق عضویت، کیوسک، سایر کارمزد و ارایه خدمات کارتخوان درآمد بدست می آورد، در ماه گذشته بیش از یک هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال درآمد محقق ساخته که ۵۹۳ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال آن از محل سایر کارمزدها بدست آمده است.

۱۲ هزار میلیارد ریال کسب درآمد 
شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش از ابتدای سال مالی جاری تا پایان شهریور ماه بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال درآمد کسب کرده است. در این دوره نیز بیشترین درآمد از محل سایر کارمزدها محقق شده است.


سال مالی ۹۷ همراه با رونق ۹۸

بررسی عملکرد «سپ» در سال مالی گذشته، حاکی از آن است که این شرکت طی عملکرد یک سال منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۷ درآمدی به مبلغ ۱۲ هزار و ۷۱۱ میلیارد ریال بدست آورده است. این رقم کمی بیشتر از درآمد شرکت طی عملکرد ۹ ماهه سال جاری است. بر این اساس می توان گفت، «سپ» طی عملکرد ۹ ماهه امسال به درآمد کل سال گذشته خود دست یافته است. به نطر می رسد این امر نوید بخش روند رو به رشد درآمد این مجموعه فعال در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن است.علاوه بر این، بیشترین درآمد در سال گذشته به مبلغ پنج هزار میلیارد ریال محاسبه می شود که به سایر کارمزدها تعلق دارد.

  • شماره۳۲۴هفته نامه اطلاعات بورس-صفحه۱۱
کد خبر 409581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =