آرمان اندیش صدر نشین شد

بررسی عملکرد ۶۲ صندوق سرمایه گذاری در هفته منتهی به ۲۸ خردادماه نشان می‌دهد که متوسط بازدهی صندوق‌ها ۱۷/۲ درصد بوده است. ۱۱ صندوق بازدهی بیشتری از شاخص کسب کرده‌اند.

بررسی عملکرد 62 صندوق سرمایه گذاری در هفته منتهی به 28 خردادماه نشان می‌دهد که متوسط بازدهی صندوق‌ها 17/2 درصد بوده است. 11 صندوق بازدهی بیشتری از شاخص کسب کرده‌اند. در هفته ای که گذشت، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازار گردانی آرمان اندیش با کسب بازدهی 84/27 درصد پربازده ترین صندوق هفته بوده است.
 در هفته ای که گذشت، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازار گردانی آرمان اندیش با کسب بازدهی 84/27 درصد پربازده ترین صندوق هفته بوده است. این صندوق 62 درصد از سرمایه 107 میلیارد ریالی خود را در صنعت خودرو و ساخت قطعات و 14 درصد در صنعت زراعت و خدمات وابسته سرمایه‌گذاری کرده است. صندوق مشترک تدبیرگران فردا نیز با کسب بازدهی 5.89  درصد دومین صندوق با بیشترین بازدهی هفته است.  این صندوق 18 درصد از سرمایه 152 میلیارد ریالی خود را در صنعت فلزات اساسی، 13 درصد در صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای‌، 10 درصد در صنعت استخراج کانه‌های فلزی، 8 درصد در صنعت بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، 7 درصد در صنعت اطلاعات و ارتباطات، 40 درصد در سایر صنایع سرمایه‌گذاری کرده است. صندوق سرمایه‌گذاری مشترک سرمایه دنیا با کسب بازدهی 5.58 درصد، سومین صندوق با بیشترین بازدهی هفته است. این صندوق 28 درصد از سرمایه 49 میلیارد ریالی خود را در صنعت فلزات اساسی، 12 درصد در صنعت سیمان، آهک و گچ، 11 درصد در صنعت عرضه برق، گاز، بخار و آب ، 10 درصد در صنعت حمل‌ونقل و انبارداری و ارتباطات، 8 درصد در صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای، 7 درصد در صنعت خدمات فنی و مهندسی ، 5 درصد در صنعت محصولات شیمیایی و 4 درصد در سایر صنایع سرمایه‌گذاری کرده است.

 

 

  • یونس پاسبان- کارشناس ارزش‌گذاری، مشاور سرمایه گذاری تأمین سرمایه نوین
  • شماره ۳۱۰ هفته نامه اطلاعات بورس - صفحه ۴
کد خبر 407867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =