۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
عرضه سیزدهم فرابورس کشف قیمت شد

سیزدهمین عرضه اولیه امسال فرابورس با کشف قیمت ۲۷۰ تومانی هر سهم بیمه معلم و جذب ۲۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای ۵ درصد از سهام این شرکت وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان بسته شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از فارس، امروز شنبه تعداد 75 میلیون سهم معادل 5 درصد از سهام شرکت بیمه معلم برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد «ومعلم»به روش ثبت سفارش، عرضه اولیه و به قیمت هر سهم 270 تومان کشف قیمت شد.

به این ترتیب سیزدهمین عرضه اولیه امسال فرابورس با کشف قیمت هر سهم "ومعلم"  و جذب 20 میلیارد و 250 میلیون تومان برای 5 درصد از سهام این شرکت وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان ، در حالی رقم خورد که تعداد 329 هزار و 402 خریدار در این عرضه مشارکت کردند و به هر کد معاملاتی 23 سهم تخصیص یافت.

در جریان کشف قیمت و عرضه اولیه سهام بیمه معلم به روش ثبت سفارش، دوره ثبت سفارش ازساعت 10 لغایت ساعت 12 بود و کلیه معامله گران برخط و غیر برخط به صورت همزمان طی دوره ثبت سفارش می‌توانند اقدام به ورود سفارش خرید نمایند.

دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ 260 تومان تا مبلغ 270 تومان بود که حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی تعداد 750 سهم تعیین شد.

مدیر عرضه "ومعلم" شرکت کارگزاری امین آوید متعهد خرید با سقف تعهد 50 درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه نیز شرکت سرمایه گذاری سامان فرهنگیان تعیین شده است.

کد خبر 405099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =