۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
جولان خرده فروش ها در بازارسهام

بازارسهام این روزهای با توجه و استقبال خوبی همراه شده به طوریکه شاهد رشد هر روزه شاخص کل بوده ایم. نکته جالب و قابل توجه در این روزها این است که توجه سهامدارن به بازار تنها معطوف به سهام های بزرگ و شرکت های بورسی نبوده و صنایع و شرکت های کوچک فعال در بازار پایه بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته اند که نتیجه این اقدام رشد بیش از ۷۷ درصدی نمادهایی است که بیشتر از ۹ درصد رشد را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش بورس آنلاین، بازارسهام این روزهای با توجه و استقبال خوبی همراه شده به طوریکه شاهد رشد هر روزه شاخص کل بوده ایم. نکته جالب و قابل توجه در این روزها این است که توجه سهامدارن به بازار تنها معطوف به سهام های بزرگ و شرکت های بورسی نبوده و صنایع و شرکت های کوچک فعال در بازار پایه بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته اند که نتیجه این اقدام رشد بیش از 77 درصدی نمادهایی است که بیشتر از 9 درصد رشد را به خود اختصاص داده اند.

در بین شرکت های حاضر دربازار پایه خرده فروشی 47 نماد با رشد بیش از 5 درصد همراه شده اند که در این بین 35 نماد بیش از 9 درصد رشد را ثبت کرده اند. از بین 36 نمادی که بیش از 9 درصد رشد کرده اند نام های "وحکمت"، "وحافظ" و "حبندر" به چشم میخورد.

کد خبر 394893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =