سقف نوسان قیمت محصولات مسی و آلومینیومی تغییر کرد

بورس کالا اعلام کرد با توجه به ابلاغیه کارگروه تنظیم بازار و شرایط حاکم بر بازار محصولات مذکور، از فردا محصولات مسی و آلومینیومی با سقف نوسان قیمت باز معامله خواهند شد.

به گزارش پایگاه بورس آنلاین، عباس یعقوبی مدیر عملیات بازار بورس کالا طی نامه ای به کارگزاران این شرکت اعلام کرد: با توجه به ابلاغیه کارگروه تنظیم بازار و شرایط حاکم بر بازار محصولات مذکور، از روز دوشنبه ۵ شهریور محصولات مسی و آلومینیومی با سقف نوسان قیمت باز معامله خواهند شد.

بنابراین گزارش،ستاد تنظیم بازار دستورالعمل معاملات بورس کالا برای محصولات مس، آلومینیوم و فولاد، مصوبه کارگروه تخصصی را برای اجرا به تمامی وزارتخانه‌های مرتبط، دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، تولیدکنندگان، روسای انجمن ها، اصناف و بورس ابلاغ کرد.براساس این مصوبه، کلیه تولیدکنندگان محصولات مسی و آلومینیومی جهت فروش در داخل ملزم هستند، محصولات را با رعایت کف عرضه ابلاغی در بورس کالا در هر مرحله به صورت هفتگی و مستمر با سقف رقابت ازاد عرضه کنند.

همچنین در زمینه فولاد و بر اساس تصمیمات کمیته تخصی فولاد سقف رقابت در معاملات بورس کالا برای فولاد 10 درصد تعیین شد و قیمت پایه میلگرد و ورق گرم حداکثر 11 درصد بالاتر از قیمت پایه بیلت و اسلب خواهد بود .قیمت پایه ورق سرد، ‌لوله و پروفیل هم به ترتیب 14 و 10 درصد بالاتر از قیمت ورق گرم خواهد بود.

کد خبر 394541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =