محصول پلی اتیلن شرکت بورسی جهانی شد

مدیرعامل یک شرکت بورسی فعال در صنعت پتروشیمی از دریافت گواهی‌نامه‌های بین‌المللی محصول پلی‌اتیلن سنگین پایپ مشکی (PE۱۰۰) خبر داد.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از بورس پرس ، حسین میرافضلی مدیرعامل پتروشیمی جم از دریافت گواهی‌نامه‌های بین‌المللی محصول پلی‌اتیلن سنگین پایپ مشکی (PE100) خبر داد و گفت: اقدام برای دریافت گواهی‌نامه Bodycote پس از تولید آزمایشی گرید پایپ مشکی در سال 94 و تولید انبوه آن در سال 95 صورت گرفت که ضمن آن در سال 2016 قراردادی با شرکت هلندی  KIWA بسته شد.

 

وی افزود: پس از آن نمونه‌هایی از گرید تولیدشده به شرکت مذکور ارسال شد و این نمونه‌ها در شرایط مشخص تحت آزمایش های مربوطه قرار گرفتند. در این آزمایش ها لوله ساخته‌شده از نمونه ارسالی تحت شرایط دما و فشار معینی قرار گرفته و مقاومت آن در برابر تخریب اندازه‌گیری و به صورت زمان (تعداد ساعت مقاومت) گزارش می‌شود.

میرافضلی تصریح کرد:با پیگیری‌های مکرر و پس ازانجام تمام آزمایش های زمان‌بر، نهایتا نتایج آن به صورت گزارشی ارائه شد که گرید لوله مشکی پتروشیمی جم با موفقیت همه آزمایش ها را پاس کرده و در کلاسPE-100 بین‌المللی دسته‌بندی شده است. با ارائه این گواهی‌نامه، اصالت کالا در مقیاس جهانی تضمین شده که در زمینه صادرات این محصول دستاوردی باارزش است.

کد خبر 392503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =