اول مردادماه، زمان ثبت نام آزمون های حرفه ای بازار سرمایه

رییس مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه برای شش ماهۀ دوم سال ۱۳۹۷ از ساعت ۲۴ روز سی و یکم تیرماه سال جاری از طریق سایت اینترنتی https://icmc.seo.ir آغاز و تا زمان تکمیل هر دوره از آزمون‌ها فعال خواهد بود.

ثبت نام دورۀ شش ماهۀ دوم آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، از اول مردادماه 97 آغاز خواهد شد.

 

رییس مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه برای شش ماهۀ دوم سال 1397 از ساعت 24 روز سی و یکم تیرماه سال جاری از طریق سایت اینترنتی https://icmc.seo.ir آغاز و تا زمان تکمیل هر دوره از آزمون‌ها فعال خواهد بود.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از سنا، شاهین احمدی با اشاره به زمان آغاز ثبت نام، تأکید کرد با توجه به تعداد داوطلبین متقاضی شرکت در آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، به خصوص آزمون اصول بازار سرمایه، در این دوره سعی شد تعداد دفعات برگزاری آزمون‌ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

احمدی هم چنین اعلام کرد با تمهیدات اندیشیده شده در این دوره این امکان وجود دارد که هر داوطلب بتواند دو بار در هر آزمون شرکت کند (یکبار در سه ماهه سوم و یکبار در سه ماهه چهارم).

رئیس مرکز آموزش با بیان این مطلب که تعداد پذیرش در هر دورۀ آزمون محدود است، به داوطلبین توصیه کرد در همان ساعات ابتدایی ثبت نام خود را تکمیل نمایند (بدیهی است رزرو آزمون به منزلۀ ثبت نام نیست و در صورتی که داوطلب هزینۀ آزمون را پرداخت کند و عبارت "در انتظار آزمون" در پروفایل فرد نمایش داده شود، ثبت نام قطعی خواهد بود).

داوطلبین می‌توانند برای اطلاع از زمان‌بندی و هم چنین سرفصل آزمون‌ها به آدرس https://icmc.seo.ir   مراجعه نمایند.

کد خبر 392500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =