میلیون ها سهامدار، هزاران شرکت، یک بازار سرمایه، یک نمایشگاه

این نمایشگاه تداعی کننده میلیون ها سرمایه گذار، هزاران شرکت و یک بازار سرمایه در یک نمایشگاه است، به طوری که مشارکت کنندگان طیف گسترده ای از ارکان بازار، کارگزاری ها، تامین سرمایه ها، مشاوران سرمایه گذاری، سبد گردانان، هلدینگ ها، ناشران بورسی، بانک ها و بیمه ها را شامل می شود.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با هدف معرفی پتانسیل های بازار سرمایه به سرمایه گذاران داخلی و خارجی، گسترش فرهنگ سهامداری، ارتقاء آشنایی و دانش بنگاه های اقتصادی در زمینه روش های متنوع تامین مالی و نحوه پذیرش در بورس تهران و آشنایی عموم هموطنان با بازار سرمایه در روزهای دوشنبه 27 فروردین لغایت پنج شنبه 30 فروردین 97، در محل دائــمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

 به گزارش بورس آنلاین به نقل از سنا، حمید روح بخش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران برپایی این نمایشگاه را بزرگترین رویداد کشور در زمینه بورس، بانک و بیمه دانست و با بیان مطلب فوق گفت: برپایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه علاوه بر فراهم کردن زمینه آشنایی اقشار مختلف جامعه با بازار سرمایه و پول، بزرگترین اجتماع فعالان بازار مالی را رقم می زند و توانمندی ها، نوآوری ها، دستاوردها و خدمات متنوع مالی را در معرض مشاهده، تبادل تجربه و بهره برداری عموم بالاخص سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار می دهند.

 وی به مشارکت کنندگان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه تداعی کننده میلیون ها سرمایه گذار، هزاران شرکت و یک بازار سرمایه در یک نمایشگاه است، به طوری که مشارکت کنندگان طیف گسترده ای از ارکان بازار، کارگزاری ها، تامین سرمایه ها، مشاوران سرمایه گذاری، سبد گردانان، هلدینگ ها، ناشران بورسی، بانک ها و بیمه ها را شامل می شود.

روح بخش برنامه های بورس تهران، طی 4 روز برگزاری نمایشگاه را تشریح کرد و گفت: غرفه بورس تهران در سالن35 (سالن ارکان بازار سرمایه) واقع است و 30 نفر از کارشناسان بورس تهران به سئوالات سهامداران، سرمایه گذاران، کارآفرینان، پژوهشگران و دانشجویان پاسخ خواهند داد. همچنین 14 دوره آموزشی در محل غرفه برگزار خواهد شد که در همین راستا از کلیه دانشجویان و دانش آموزان برای حضور در کارگاه های آموزشی دعوت می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران اظهار داشت: در غرفه بورس، دوره های آموزشی با عناوین مختلفی در خصوص فرآیند پذیرش شرکت ها، معرفی روش های متنوع تامین مالی از طریق بورس، فرآیند سرمایه گذاری در بورس تهران، ساز و کار معاملات در بازار اختیار معامله و آخرین تغییرات دستورالعمل های مرتبط با افشای اطلاعات ناشران بورسی برای عموم بازدید کنندگان و ناشران برگزار می شود.

کد خبر 391737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =