افزایش سرمایه و تعدیل مطالبات سهامداران "ثباغ"

مدیر عامل شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه در خصوص تغییر برخی از اطلاعات در گزارش عملکرد سه ماهه نخست سال مالی ۹۷ این مجموعه توضیح داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، سیروس فتحعلی زاده، مدیر عامل شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه عنوان کرد که 36 درصد از دو دانگ سهم این شرکت از سرقفلی، مالکیت و پارکینگ واحدهای تجاری پروژه اطلس است که به مبلغ 235.527 میلیون ریال واگذار شده است. از این رو، با توجه به شناسایی درآمد فروش 228.849 میلیون ریالی و بهای تمام شده 68.178 میلیون ریالی در نهایت مبلغ 160.671 میلیون ریال سود از محل انجام این معامله شناسایی شد.  البته این رقم پیشتر در بودجه سال مالی 97 "ثباغ" لحاظ شده و تاثیری بر وضعیت سودآوری این مجموعه در پی نخواهد داشت.

این مقام مسئول در خصوص رقم 76 میلیارد ریال در سرفصل علی الحساب افزایش سرمایه نیز گفت: این مبلغ با توجه به بخش نقدی افزایش سرمایه اخیر لحاظ شده و 314 میلیارد ریال آن نیز حق تقدم های استفاده شده است که مبلغ 238 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران است. بر این اساس، بدیهی است که که پس از اجرای برنامه افزایش سرمایه حساب ها و مطالبات سهامداران تعدیل خواهد شد.

 

کد خبر 390778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =