۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
افزایش سود خالص "کپرور"

مدیر عامل شرکت فرآوری سنگ پرورده طبس درخصوص اثرات افزایش قیمت فروش ذغالسنگ بر وضعیت عملیاتی این مجموعه شفاف سازی کرد.

بر اساس گزارش سی ام ام، ناصر هاشمی، مدیر عامل شرکت فرآوری سنگ پرورده طبس با اشاره به نتایج جلسه انجمن ذغالسنگ مبنی بر تصمیم گیری در خصوص افزایش نرخ فروش ذغالسنگ، در خصوص تغییر اطلاعات بودجه "کپرور" گفت: جلسه پشتیبانی زغالسنگ که در تاریـخ 19 دی ماه جاری با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصـفهان و تولید کنندگان زغال خام و کنسانتره تشکیل شد، نرخ فروش کنسانتره زغالسنگ از تاریخ اول مهر ماه سال جاری 510.000 تومان به ازای هر تن تعیین شده است. بر این اساس، با توجه به محاسـبات انجام شده مبلغ فروش این شـرکت در سال جاری حدود هفت درصد افزایش خواهد یافت و در کنار آن بهاي تمام شـده با افزایش حدود پنج درصدی نسبت به اولین پیش بینی مواجه می شود. بر این اساس، برآیند تغییرات منجر به افزایش 10 درصدی سود خالص "کپرور"خواهد شد.

مدیر عامل شرکت فرآوری سنگ پرورده طبس تاکید کرد: افزایش سود هر سهم "کپرور" ناشی از رشد 13 درصدی قیمت فروش ذغالسنگ منوط به اجرای ابلاغیه قرارداد با موضوع تعدیل قیمت از سوي شـرکت سـهامی ذوب آهن اصفهان است.

در پایان این گزارش می افزاید، نماد معاملاتی شرکت فرآوری سنگ پرورده طبس از تاریخ 20 دی ماه جاری به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت متوقف شده و تاکنون مورد بازگشایی قرار نگرفته است. از این رو به نظر می رسد با انتشار نامه شفاف سازی در خصوص چگونگی اثرپذیری وضعیت سودآوری این مجموعه از اعمال افزایش قیمت فروش ذغالسنگ بازگشایی نماد معاملاتی "کپرور" در روز جاری چندان دور از انتظار نباشد.

کد خبر 390601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =