۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
تعدیل مثبت ۸۱ درصدی "کتوکا"

مدیر عامل شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا طی ارسال نامه افشای اطلاعات روی سامانه کدال از تعدیل مثبت ۸۱ درصدی سود "کتوکا" خبر داد و دلایل موثر بر این امر را بیان کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، محمد جواد کریمی، مدیر عامل شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا در نامه توضیحات خود با اشاره به تغییر سود خالص برآوردی "کتوکا" از 28.162 میلیون ریال به 51.051 میلیون ریال در خصوص عوامل موثر بر رشد 81 درصدی سود این مجموعه اظهار داشت: افزایش درآمدهاي عملیاتی حاصل از فروش محصولات ناشی از رشد سـفارشات دریافت شده از مشتریان در ماه هاي اخیر یکی از دلایل روند رو به رشد سودآوری شرکت به شمار می رود.

وی افزایش درآمـد هاي عملیاتی حاصل از اجرا و تأمین پروژه هاي تاندیش و پروژه هاي نسوز کاري را یکی دیگر از این عوامل اعلام کرد و در این خصوص گفت: این امر ناشی از رشد میزان تولیـد فولاد در شـرکت هـایی رقم خورده که قرارداد آن ها به صورت ton per Cost بـوده است. در کنار آن کاهش بهاي تمام شده تولید محصولات به دلیل افزایش میزان تولید و پوشش هزینه هاي ثابت در هر واحد تولید اتفاق افتاده است. بر این اساس می توان گفت برآیند عوامل مذکور سبب افزایش سود خالص برآوردی شرکت شده است.

مدیر عامل "کتوکا" در خصوص نرخ فروش محصولات تولیدی گفت: تولید و فروش محصولات شـرکت داراي تنوع و بر اساس سـفارشات دریافتی از مشتریان است. از این رو متوسط نرخ فروش محصولات هر ماه لزومًا یکسان نیست. 

کد خبر 390467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =