۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
تغییر درآمد فروش "بمپنا"

مدیر عامل شرکت تولید برق عسلویه مپنا پایان قرارداد فروش برق تضمینی این مجموعه با وزارت نیرو و ورود "بمپنا" به بورس انرژی را اعلام کرد و از تغییر درآمد شرکت در ماه های پایانی سال خبر داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، عزیز اله حاجی ولیئی، مدیر عامل شرکت تولید برق عسلویه مپنا با بیان مطلب فوق گفت : از تاریخ سوم دی ماه جاری فروش برق شرکت تولید برق عسلویه مپنا در بازار برق (بورس انرژی) و بر مبنای تعرفه های رقابتی قیمت گذاری و به فروش می رسد. از این رو، اگرچه درآمد فروش برآوردی برای 9 ماهه سال جاری محقق شده، اما با توجه به تغییر روش فروش استفاده از الگوی روند درآمدی ماه های گذشته برای برآورد فروش برق در سه ماهه چهارم سال ملاک مناسبی جهت محاسبه آن به نظر نمی رسد.

مدیر عامل شرکت تولید برق عسلویه مپنا به انجام تعمیرات اساسی در ماه های پایانی سال اشاره و افزود : با توجه به تقاضای برق در فصل سرما دوره تعمیرات اساسی نیروگاه ها معمولا در فصل آخر سال انجام می پذیرد . از همین رو، دو واحد از شش واحد نیروگاه عسلویه نیز در حال تعمیرات اساسی دوره ای هستند و تا دو ماه آینده در مدار تولید قرار ندارند. بر این اساس، حداقل تا پایان دی ماه جاری و دریافت درآمد واقعی از محل فروش در بازار برق ایجاد مبانی قابل اتکا برای تعیین و پیش بینی فروش سه ماهه چهارم امکان پذیر نسیت.

کد خبر 390296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =