حمایت همه جانبه بانک تجارت از ایران کیش

برنامه های جدید ایران کیش در ارتقای جایگاه صنعت پرداخت تاثیر گذار است، به همین دلیل برنامه هایی برای سهم خود دربازار مد نظر قرار دارد.

 

به گزارش بورس آنلاین، علیرضا رحیمی نایب رئیس هیئت مدیره ایران کیش و مدیربازاریابی بانک تجارت با بیان این مطلب و تاکید براینکه ایران کیش در بخش خدمات الکترونیک می تواند در کشور تاثیرگذار باشد گفت :این شرکت سهم بسیار مطلوبی دربازارداشته و از مقبولیت خوبی در این صنعت برخوردار است .

رحیمی با اشاره به حمایت بانک تجارت از ایران کیش افزود : به طور یقین  یکی از اهداف بانک تجارت به عنوان سهامدار عمده این شرکت حمایت از ایران کیش در تمامی زمینه هاست. همچنین بانک تجارت و ایران کیش طرح های مشترکی در بازاردارند که یکی از آنها محصول آسان خرید است .البته محصولات مشترک بیشتری بین بانک و شرکت در آینده خواهیم داشت و در بخش طراحی و نوسازی محصولات می توانیم در تعامل بایکدیگر باشیم .

نایب رئیس هیئت مدیره ایران کیش با تاکید بر جایگاه خوب ایران کیش و اقبالی که در بازار نسبت به این سهام وجود دارد تصریح کرد : عملکرد صورت های مالی که در کدال گذاشته می شود نشانگر بازدهی خوب شرکت است. به طور یقین  براساس عملکرد و EPS که در آینده محقق کنیم اتفاقات بهتری نیز برای این شرکت رخ خواهد داد.

کد خبر 390018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =