جزییات عرضه‌ اولیه، بازگشایی آکنتور و ادغام و تملیک‌ «های وب»

​درگاهی ، با اشاره به بازگشایی نماد کنتور و ادغام و تملیک‌ سهام شرکت آسیاتک و پارس آنلاین در «های وب»، از هدفگذاری بورس تهران برای پذیرش عرضه دو میلیارد دلار اوراق مشارکت ارزی خبر داد.

یک مقام مسئول با اشاره به آخرین جزییات عرضه‌های اولیه، بازگشایی نماد کنتور سازی و ادغام و تملیک‌ سهام شرکت آسیاتک و پارس آنلاین در شرکت «های وب» از هدفگذاری بورس تهران برای پذیرش و عرضه دو میلیارد دلار اوراق مشارکت ارزی خبر داد.

مدیر پذیرش بورس اوراق بهادار تهران درباره موضوع قوانین ادغام و تملیک شرکت‌ها و حرف و حدیث‌های بسیار درباره شرکت‌های های وب ،پارس آنلاین و آسیا تک گفت: سهام شرکت آسیا تک در آستانه عرضه اولیه بوده و آخرین اطلاعاتی که وجود دارد، مبنی بر عرضه عمومی سهام این شرکت در اولیه فرصت موجود است.

اسماعیل درگاهی موضوع ادغام آسیا تک با های وب را به دلیل مباحث قیمتی منتفی دانست و گفت: البته در این زمینه بورس تهران اختیار کامل را به سهامداران عمده هر دو شرکت داده تا بر اساس منافع بنگاه تصمیم بگیرند و مجاز هستند، یا عرضه اولیه سهام و یا ادغام در یکدیگر را در دستور کار قرار دهند.

درگاهی در مورد آخرین اقدام‌های صورت گرفته در مورد ناشر کنتور_سازی گفت: بر اساس آخرین اطلاعاتی که وجود دارد، این شرکت با مدیریت جدیدی در هیات مدیره رو برو شده و قرار شده  با بازگشایی نماد معاملاتی این ناشر در آینده ای نزدیک بازارگردان نیز تعیین شود.

کد خبر 389995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =