اثرات افزایش سود تقسیمی زیرمجموعه "وپترو" بر بودجه سال جاری

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در خصوص اثرات ناشی از افزایش سود نقدی تقسیمی یکی از زیرمجموعه های "وپترو" بر وضعیت سودآوری آن شفاف سازی کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، حسن عموزاده، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در خصوص تغییرات پیش بینی درآمد هر سهم "وپترو" به علت رشد سود نقدی تقسیمی شرکت کربن ایران به عنوان زیرمجموعه این هلدینگ پتروشیمی از مبلغ 150 ریال به 322 ریال توضیح داد.

عموزاده اعلام کرده که این شرکت در حال ارزشگذاری سرمایه گذاری خود در سهام شرکت دوده صنعتی پارس به منظور تصمیم گیری جهت ضرورت اعمال ذخیره کاهش ارزش است. از این رو، عملاً اعمال تاثیرات سودآوری شرکت کربن ایران در بودجه هلدینگ "وپترو" منوط به ارائه گزارش مذکور خواهد بود و ملاک این مجموعه برای تصمیم گیری در خصوص پیش بینی درآمد هر سهم خود، برآیند اثرات مثبت یا منفی تعیین ارزشگذاری مذکور است. بر این اساس، تا مشخص شدن نتیجه ارزشگذاری سهام شرکت دوده صنعتی پارس، برآورد دقیقی از تعدیل عایدی شرکت مقدور نیست.

از سوی دیگر، سودآوری هلدینگ، تلفیقی از نتایج سودآوری تمامی شرکت های گروه است و بر همین اساس به محض نهایی شدن گزارشات کلیه شرکت های تابعه پیش بینی درآمد هر سهم تعدیل شده پس از دریافت و تکمیل اطلاعات مربوطه در سریع ترین زمان ممکن اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 389900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =