اولین بودجه سال مالی ۹۷ "سدشت"

صنایع سیمان دشستان اولین بودجه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۷ را منتشر کرد و طی آن رشد ۱۶ درصدی سود در سال آینده را به سهامدارانش وعده داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، این مجموعه تولید کننده سیمان که سرمایه آن 1.180 میلیارد ریال محاسبه می شود، اولین بودجه سال مالی 97 را با برآورد افزایش 16 درصدی سود ارایه کرد و  سود برآوردی 59 ریالی را به پیش بینی 51 ریال سود تعدیل داد.

شرکت صنایع سیمان دشستان دلایل رشد 16 درصدی سود در سال مالی 97 نسبت به سال 96 را بیان کرده و به افزايش 11 درصدي مقدار فروش داخلي و صادراتي سيمان و کلينکر و همچنين کاهش شش درصدي نرخ فروش داخلي و صادراتي سيمان و کلينکر اشاه کرد که این  امر در نهايت سبب افزايش چهار درصدي مبلغ فروش در دوره مورد بررسی شده است.

علاوه بر این، افزايش 11 درصدي مقدار فروش سيمان و کلينکر در کنار افزايش هزينه هاي سربار ثابت ساخت نیز موجب افزايش 10 درصدي بهاي تمام شده کالاي فروش رفته شده است. همچنین این شرکت شرح کاملی از دلایل تغییر اطلاعات در اولین بودج سال مالی 97 را در گزارش خود لحاظ کرده است.

بر اساس اطلاعات موجود، شرکت صنایع سیمان دشستان در دوره عملکرد 9 ماهه سال مالی 96 مبلغ 41 ریال سود کسب کرد و در پی آن 66 درصد از سود برآوردی 62 ریالی را محقق ساخت.

کد خبر 389531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =