شاخص کل بورس در آستانه ورود به مدار ۸۳ هزار واحدی

در جریان معاملات روز جاری سهام شرکت های معدنی، فلزات اساسی و پتروشیمی روند صعودی در پیش گرفتند و سبب افزایش شاخص کل بورس شدند. به گونه ای که نماد هایی همچون "کگل"، "فملی"، "شخارک" و "ومعادن" بیشترین تاثیر مثبت بر رشد نماگر بازار سرمایه اعمال کردند

معاملات بازار سرمایه در سومین روز از هفته جاری با افزایش تقاضای خرید سهام و رشد قیمت اغلب سهام شرکت های فعال در گروه های مختلف همچون فلزات اساسی، معدنی و پتروشیمی آغاز شد و بموجب آن شاخص کل بورس با رشد حدود 97 واحدی در آستانه ورود به کانال 83 واحدی قرار گرفت.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، در جریان معاملات روز جاری سهام شرکت های معدنی، فلزات اساسی و پتروشیمی روند صعودی در پیش گرفتند و سبب افزایش شاخص کل بورس شدند. به گونه ای که نماد هایی همچون "کگل"، "فملی"، "شخارک" و "ومعادن" بیشترین تاثیر مثبت بر رشد نماگر بازار سرمایه اعمال کردند و در مقابل نمادهایی همچون "همراه"، "وبملت" و "رمپنا" با اعمال تاثیر منفی مانع از ورود شاخص کل بورس به کانال 83 هزار واحدی شدند.

در این شرایط، شاخص کل فرابورس نیز روند رو به رشدی را سپری می کند و با افزایش 1.5 واحدی در محدوده کانال 948 هزار واحدی قرار دارد.

بر اساس اطلاعات موجود، تا لحظه تنظیم این گزارش ارزش معاملات بازار سرمایه در جریان روز معاملات جاری با داد و ستد بیش از 979 میلیون سهم مبلغی بیش از 207 میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 389512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =