۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
افت و خیز سودآوری "ثباغ" و "بالبر"

شرکت های کابل البرز و شهرسازی و خانه سازی باغمیشه اولین بودجه سال مالی آتی خود را منتشر کردند و در حالی که بررسی بودجه "بالبر" حاکی از برآورد رشد سودآوری آن است، اما "ثباغ" برای سال آینده افت سودآوری را برآورد کرده است.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شرکت کابل البرز اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی آتی خود را با برآورد رشد 50 درصدی سود تدوین کرد.

این مجموعه با سرمایه 316 میلیارد و 920 میلیون ریالی در اولین بودجه سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 97 مبلغ 15 ریال سود برآورد کرد و این در حالی است که طی سال گذشته سود 10 ریالی پیش بینی کرده بود. شرکت کابل البرز برای سال مالی آتی خود رشد 50 درصدی سود را برآورد کرده است.

بر اساس اطلاعات موجود، شرکت در دوره عملکرد 9 ماهه سال مالی 96 مبلغ هشت ریال سود محقق ساخته و بدین ترتیب 32 درصد از سود برآوردی 25 ریالی را پوشش داده است.

در مقابل اما، شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه اولین بودجه سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 97 را با افت هشت درصدی سود منتشر کرد. به گونه ای که، "ثباغ" در حالی که سال مالی جاری سود 366 ریالی برآورد کرده بود برای سال مالی آتی خود مبلغ 337 ریال سود پیش بینی کرد.

کد خبر 389458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =