احتمال افزایش مقدار فروش محصولات طی ماه های آتی

این مجموعه با سرمایه بیش از ۲۴۷ میلیارد ریال اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۶ را با برآورد سود ۱۸۰ ریالی تدوین کرد و در مقابل طی دوره سه ماهه اول همان سال تنها دو ریال از سود برآوردی را محقق ساخت

گروه صنعتی ملی در دوره عملکرد سه ماهه سال مالی جاری درصد اندکی از سود برآوردی را پوشش داد و در این دوره عملکرد نامناسبی را از خود به نمایش گذاشت. در این شرایط مدیر عامل هلدینگ "وملی" نامه شفاف سازی در این خصوص روانه کدال کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، این مجموعه با سرمایه بیش از 247 میلیارد ریال اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را با برآورد سود 180 ریالی تدوین کرد و در مقابل طی دوره سه ماهه اول همان سال تنها دو ریال از سود برآوردی را محقق ساخت. "وملی" در این دوره یک درصد از سود برآوردی 180 ریالی را پوشش داده است.

علی شالباف، مدیر عامل گروه صنعتی ملی در این ارتباط توضیح داد که پرداخت وجه به تامین کنندگان بر اساس مفاد قرارداد خرید امانی صورت گرفته و در کنار آن تمهیدات بعمل آمده در خصوص جمع آوری کلیه کالاهای رسوبی و معیوب و عودت کالاهای یاد شده به تامین کنندگان منجر به چابک سازی فروشگاه ها و تامین کالاهای جدید و عامه پسند با کیفیت مرغوب تر شده و در نتیجه افزایش فروش در فروشگاه ها محتمل است.

شایان ذکر است پیش بینی درآمد هر سهم شرکت اصلی و تلفیقی برای سال جاری با توجه به شرایط فعلی حاکم بر بازار و نگاه جدید مدیریت مبنی بر افزایش سهم بازار و بازآفرینی برند و حفظ مشتریان و افزایش طیف مراجعه کننده به فروشگاه های شرکت کفش ملی به منظور از دست ندادن بیشتر از سهم بازار محاسبه و جهت اطلاع عموم انتشار و نیاز به بازنگری ندارد.

در پایان این گزارش می افزاید، نماد معاملاتی گروه صنعتی ملی طی 26 تیر ماه سال جاری به منظور برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران متوقف شده و تا کنون مورد بازگشایی قرار نگرفته است.

کد خبر 389452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =