چهار عامل اثر گذار بر تعدیل مثبت ۴۲ درصدی سود "قزوین"

بهرام رمضانی مدیر عامل شرکت قند قزوین در ابتدا در بیان دلایل اعلام تعدیل مثبت سود برآوردی "قزوین" به پیش بینی افزایش مقدار و مبلغ فروش محصولات تولیدی شرکت نسبت به پیش بینی قبلی به دلیل افزایش مقدار فروش شکر تولیدی ناشی از افزایش مقدار و راندمان شکر تولیدی چغندر پاییزه اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت قند قزوین عوامل موثر بر اعلام تعدیل مثبت 42 درصدی سود برآوردی در دوره عملکرد سه ماهه اول سال 96 این مجموعه را اعلام کرد و در پی آن نماد معاملاتی "قزوین" با رشد قیمتی حدود سه درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شرکت قند قزوین گزارش عملکرد سه ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را با برآورد رشد 42 درصدی سود برآوردی نسبت به اولین بودجه مالی شرکت ارایه کرد و برای سال جاری سود 500 ریالی پیش بینی کرد. "قزوین" در دوره مذکور با تحقق 180 ریال سود 36 درصد از سود برآوردی را نیز محقق ساخت.

در همین ارتباط، بهرام رمضانی مدیر عامل شرکت قند قزوین در ابتدا در بیان دلایل اعلام تعدیل مثبت سود برآوردی "قزوین" به پیش بینی افزایش مقدار و مبلغ فروش محصولات تولیدی شرکت نسبت به پیش بینی قبلی به دلیل افزایش مقدار فروش شکر تولیدی ناشی از افزایش مقدار و راندمان شکر تولیدی چغندر پاییزه اشاره کرد. وی همچنین پیش بینی افزایش حاشیه سود ناخالص شرکت از 7 به 10 درصد در بهای تمام شده بابت کاهش بهای تمام شده که شامل افزایش راندمان شکر تولیدی چغندر پاییزه که با توجه به افزایش ضریب استحصال که ناشی از خلوص بالای شربت و کیفیت چغندر و مصرف به موقع آن بوده را از جمله این دلایل برشمرد.

این مقام مسئول همچنین در خصوص در نظر گرفتن یارانه فروش توضیح داد و در نهایت پیش بینی خرید و مصرف 13.451 تن شکر خام در مقابل پیش بینی 12.954 تن شکر تولیدی از شکر خام تفاوت بابت ضایعات تصفیه شکر خام به شکر سفید را یکی دیگر از عوامل موثر بر اعلام تعدیل مثبت 42 درصدی سود و پوشش مناسب بودجه "قزوین" در دوره عملکرد سه ماهه نخست سال مالی 96 اعلام کرد.

کد خبر 389346

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =