تسویه بخشی از تسهیلات بانکی "وگستر"/کاهش زیان انباشته در نیمه دوم سال جاری

تسویه بخشی از تسهیلات بانکی "وگستر"/کاهش زیان انباشته در نیمه دوم سال جاری

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان در خصوص دلایل تحقق زیان در سه ماهه اول سال مالی 96 توضیح داد و در پی آن نماد معاملاتی "وگستر" آماده بازگشایی شد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، عرفان معماریان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان در نامه توضیحات خود اعلام کرده که با توجه به تسهیلات دریافتی این شرکت از سنوات گذشته و شناسایی هزینه های مالی مربوط، هزینه شناسایی شده در دفاتر از درآمدهای شرکت پیشی گرفته که این امر منجر به افزایش زیان انباشته این مجموعه شده است. در این شرایط، با توجه به کاهش نرخ تسهیلات بانکی از 28 درصد به 18 درصد و همچنین پیگیری های به عمل آمده، تسهیلات مذکور به میزان 433.714 میلیون ریال در تاریخ 28 شهریور ماه سال 95 به صورت یکجا تسویه و در شش ماهه دوم نیز روند صعودی زیان انباشته نسبت به شش ماهه اول متوقف شده است.

شایان ذکر است با تغییر سهامدار عمده شرکت و تغییر در ترکیب اعضای هیات مدیره، عمده فعالیت شرکت از فعالیت در حوزه بازرگانی به سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تغییر یافته است.

بر اساس اطلاعات موجود، شرکت سرمایه گذاری ایرانیان در دوره سه ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 18 ریال زیان محقق ساخته است. نماد معاملاتی "وگستر" از 27 تیر ماه متوقف بوده و در پی انتشار نامه شفاف سازی در جریان معاملات روز جاری در حال بازگشایی است.

 

کد خبر 389326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =