پرواز شاخص کل به مدار ۸۱ هزار واحدی

بازار سرمایه در اولین روز از هفته جاری در پی اعلام نتایج اولیه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان مبنی بر پیشتازی حسن روحانی بر ابراهیم رییسی یکپارچه سبز شد

 

بازار سرمایه در اولین روز از هفته جاری در پی اعلام نتایج اولیه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان مبنی بر پیشتازی حسن روحانی بر ابراهیم رییسی یکپارچه سبز شد و به موجب رشد قیمت اغلب سهام شرکت های فعال در بورس شاخص کل بورس با رشد 770 واحدی به کانال 81 هزار واحدی صعود کرد.

به گزارش بورس آنلاین، افزایش تقاضا برای خرید سهام و رشد قیمت سهام اغلب شرکت ها د رحالی موجب افزایش بیش از  770 واحدی نماگر بازار سرمایه شد که به مدد اعمال تاثیر مثبت اغلب گروه ها بر روند شاخص کل بویژه خودرو، پتروشیمی و پالایشی، این نماگر در دقایق ابتدایی معاملات به محدوده کانال 81 هزار واحدی وارد شد و در این امر تاثیر مثبت نماد هایی همچون "فارس"، "شبندر"، "خودرو"، "خساپا"، "شتران"، "پترول" و "آپ" تاثیر بسزایی داشتند. در این بین تا لحظه تنظیم این گزارش حجم معاملاتی 750 میلیون سهم ارزشی به مبلغ بیش از 128 میلیارد تومان را در بازار سرمایه رقم زده است.

بر اساس این گزارش، در بازار فرابورس نیز شاهد استقبال فعالان بازار سرمایه برای خرید سهام هستیم و شاخص فرابورس 12 واحد افزایش داشته است.

کد خبر 388900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =